Gå til innhold

hår på ball!!

Anbefalte innlegg

Gjest balldronninga:p
Skrevet

Jeg skal på ball i kveld:) men jeg vet ikke hvordan jeg skal ha håret mitt!!

håret mitt er ganske tykt, litt fall og lengden er til brystet ca..

noen som har no tips, eller en side på nettet hvor det er noen tips?

Fortsetter under...

Skrevet

Ha ha ha.. For en overskrift. Vanskelig å se for seg hva som skulle stå i innlegget! ;)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1170507673' post='3508179]

Ha ha ha.. For en overskrift. Vanskelig å se for seg hva som skulle stå i innlegget! ;)

LOL!

Jeg syns også det var en morsom overskrift. Satt og smålo for meg selv her. ;-P

Skrevet

LOL!

Jeg syns også det var en morsom overskrift. Satt og smålo for meg selv her. ;-P

Hi hi.. Jeg og :D

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Etter overskriften, så tenkte jeg at dette innlegget hørte til på seksualitet, hehe

Skrevet

Etter overskriften, så tenkte jeg at dette innlegget hørte til på seksualitet, hehe

Eller på mat og ernæring! *Le*

Annonse

Skrevet

hahaha !

Jeg lurte veldig før jeg åpnet dette , jeg og.

Skrevet

hehe, nei, der har jeg ikke noe problem for hvordan jeg skal ha det, det er bestemt! hehe.. men på toppen av huet er det noe mer usikkert:p

Gjest Ulvinnen
Skrevet

hehe, nei, der har jeg ikke noe problem for hvordan jeg skal ha det, det er bestemt! hehe.. men på toppen av huet er det noe mer usikkert:p

Håper vi ikke har sabortert tråden for deg ;-)

Du kan jo la håret henge løst?

Eller spandre på deg en tur til frisøren og la dem sette det opp for deg.

Gjest balldronninga:p
Skrevet

Håper vi ikke har sabortert tråden for deg ;-)

Du kan jo la håret henge løst?

Eller spandre på deg en tur til frisøren og la dem sette det opp for deg.

hehe.. tenkte ikke så mye på det når jeg skrev det, litt stressa:p hehe.. men så jo det komiske etterpå da, hehe..

men nå har jeg fått satt det opp, så ble ganske fornøyd;) så nå kommer vel daten om ikke så lenge.. ;)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

hehe.. tenkte ikke så mye på det når jeg skrev det, litt stressa:p hehe.. men så jo det komiske etterpå da, hehe..

men nå har jeg fått satt det opp, så ble ganske fornøyd;) så nå kommer vel daten om ikke så lenge.. ;)

Du er sikkert helt nydelig :-)

Lykke til i kveld, kos deg masse og dans litt for meg også.

Gjest Moahaha:)
Skrevet

Unnskyld: Jeg trodde noen hadde problemer med hår på ballen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...