Mañana Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 ...når jeg napper øyenbrynene mine? Det er helt vanvittig, og skjer HVER gang! Flere som har det slik? Eller noen som kan komme på en fornuftig forklaring? 0 Siter
keinstein Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Jeg tror nervene som utløser refleksen går videre fra nesa ut i ansiktet der du napper i nerveendene. Mange nyser av stress også. 0 Siter
Gjest Beundrerinne Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Jeg tror nervene som utløser refleksen går videre fra nesa ut i ansiktet der du napper i nerveendene. Mange nyser av stress også. Du vet alt du. 0 Siter
keinstein Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Du vet alt du. Kan hende jeg tar feil, men det er ikke så viktig. Hikke og nysing er merkelige mekanismer. 0 Siter
Gjest Beundrerinne Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Kan hende jeg tar feil, men det er ikke så viktig. Hikke og nysing er merkelige mekanismer. Har du også en teori på hvorfor vi hikker og nyser? 0 Siter
keinstein Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Har du også en teori på hvorfor vi hikker og nyser? Tja. Hikkingen er et mysterium, meningsløst liksom, men den oppstår i vagusnerven. Nysing utløses av kiling i nesa, rusk skal ut. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Jeg nyser ikke av å nappe øyenbrynene. Men hver eneste gang jeg renser ørene med q-tips, så nyser jeg. Jeg har prøvd å holde igjen, men det går bare ikke. Jeg lurer på om det kan være arvelig, for faren min har det på akkurat samme måte. 0 Siter
Gjest Beundrerinne Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Jeg nyser ikke av å nappe øyenbrynene. Men hver eneste gang jeg renser ørene med q-tips, så nyser jeg. Jeg har prøvd å holde igjen, men det går bare ikke. Jeg lurer på om det kan være arvelig, for faren min har det på akkurat samme måte. Det hørtes svært besynderlig ut. Sjekk om du kan lukte med ørene og høre med nesen. Jeg tror du kan være en medisinsk sensasjon! 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Det skjer med meg også!! Så godt å se at det ikke bare er meg (som jeg har trodd)!! Trodde jeg hadde en feil kobling ett eller annet sted.. hehe.. godt det er flere av oss! High five! 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Tja. Hikkingen er et mysterium, meningsløst liksom, men den oppstår i vagusnerven. Nysing utløses av kiling i nesa, rusk skal ut. Hikker man ikke pga temperaturforskjeller i mellomgulvet? Noe sånt? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Fordi du ser opp i lyset over baderomsspeilet? 0 Siter
Mañana Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Skrevet 4. februar 2007 Det skjer med meg også!! Så godt å se at det ikke bare er meg (som jeg har trodd)!! Trodde jeg hadde en feil kobling ett eller annet sted.. hehe.. godt det er flere av oss! High five! Hihi! Godt å høre at jeg ikke er alene om dette! Jeg tror det finnes store mørketall forresten:) 0 Siter
keinstein Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Hihi! Godt å høre at jeg ikke er alene om dette! Jeg tror det finnes store mørketall forresten:) Folk nyser over hele det ganske land? Men kan du fortelle meg hvorfor damene gaper når de legger øyesminke? Det gapes over det ganske land. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 Jeg nyser når jeg napper øyenbryn, og hoster når jeg bruker q-tips i ørene 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.