Gå til innhold

Valium på nettet

Anbefalte innlegg

Gjest fortvilet og angst
Skrevet

Jeg kjøpte valium på et amerikansk nettsted i natt i fylla:(

Sliter med uutholdelig angst og av og til får jeg så mye panikk at jeg vurderer å hoppe utfor et stup. Men får ikke noe beroligende med legen.

Tror jeg gjorde dette i desperasjon:(

Hvilke konsekvenser kan dette få dersom det blir oppdaget av tollvesenet?

Gjest festmaker
Skrevet

Valium og den type medisiner (Sobril osv) ekstremt vanedannende. Du MÅ ikke begynne å ta det for å få bukt med angst, unntatt en gang innimellom. Bruk over 2-3 uker er visstnok nok til at man kan bli avhengig, og det er visstnok ekstremt vanskelig å bli kvitt slik avhengighet.

Dersom du er plaget med angst, må du heller gå til fastelgen din å få resept på medisiner som er beregnet på bruk over tid.

Gjest festmaker
Skrevet

Valium og den type medisiner (Sobril osv) ekstremt vanedannende. Du MÅ ikke begynne å ta det for å få bukt med angst, unntatt en gang innimellom. Bruk over 2-3 uker er visstnok nok til at man kan bli avhengig, og det er visstnok ekstremt vanskelig å bli kvitt slik avhengighet.

Dersom du er plaget med angst, må du heller gå til fastelgen din å få resept på medisiner som er beregnet på bruk over tid.

Nå så jeg at du ikke får noe hos legen din. Hvis situasjonen din virkelig er sånn som du beskriver den, ville jeg byttet lege.

Ingen skal behøve å ha det sånn som du har det.

hidi, the scorpion
Skrevet

Men valium er ikke ulovlig i norge?

Valium, kan kun skrives av norsk lege.

Om du ike har resept, kan du bli fengslet!

Gjest fortvilet og angst
Skrevet

Valium, kan kun skrives av norsk lege.

Om du ike har resept, kan du bli fengslet!

Har prøvd å avbestille det, skrev en mail og prøvd å kanselert det. Håper virkelig forsendelen stopper!! De har vel ikke lagt det i posten ennå, siden de ikke er åpen i helga, håper jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...