Gå til innhold

Hva skal jeg spise i kveld?

Anbefalte innlegg

Gjest Shira12
Skrevet

Sammen med guttungen, vi er alene.

Sitter og skriver handleliste nå. Jeg har en dårlig dag, og vil ha noe enkel mat til oss to.

Men jeg kommer ikke på noe.

Forslag?

Gjest Shira12
Skrevet

Pizza. :-)

Det kan vi, enkelt og greitt. Men hvilken pizza da mon tro? Sukk, i dag er jeg virkelig ubrukelig... Det må bli kjøpepizza, jeg orker ikke lage.

Gjest Shira12
Skrevet

Pizza. :-)

Jeg skrev opp en helt ordinær pizza, jeg er så kvalm at den helst må være smakløs ;o)

*dårlig dag*

Skrevet

Det kan vi, enkelt og greitt. Men hvilken pizza da mon tro? Sukk, i dag er jeg virkelig ubrukelig... Det må bli kjøpepizza, jeg orker ikke lage.

Kjøp first price så kan du legge på det du har minst ikke lyst på ;o)

hare1365380455
Skrevet

Bakt potet, pitabrød med noe godt i, karbonade og egg, pizza, spaghetti og kjøttboller, ostesmørbrød, chips og dip.

Skrevet

Jeg skrev opp en helt ordinær pizza, jeg er så kvalm at den helst må være smakløs ;o)

*dårlig dag*

Alle ferdigpizzaene er smakløse da, så det burde ikke være et stort problem.

Gjest Shira12
Skrevet

Bakt potet, pitabrød med noe godt i, karbonade og egg, pizza, spaghetti og kjøttboller, ostesmørbrød, chips og dip.

Pitabrød hørtes fristendes ut.

Jeg bad sambo om å kjøpe en boks med spaghetti og kjøttboller, men jeg husker ikke om jeg liker det eller ikke *sløv*

Gjest Shira12
Skrevet

Alle ferdigpizzaene er smakløse da, så det burde ikke være et stort problem.

Nettopp :o)

Gjest Shira12
Skrevet

Kjøp first price så kan du legge på det du har minst ikke lyst på ;o)

He he, det var lurt. Men de selger ikke på first price der sambo skal handle.

Gjest også kvalm i dag
Skrevet

Kanskje du bør spise noe som ikke er fett og tungt fordøyelig?

Når jeg er kvalm kan ikke jeg spise sånne ting.

Vet ikke hvordan gutten din er i matveien: men hva med noe pytt i panne? Eventuelt kjøpe noen pølsebiter og steke dem med?

Ellers drikker jeg vann med ingefærskiver oppi. Fungerer bra mot kvalme.

Gjest Shira12
Skrevet

Kanskje du bør spise noe som ikke er fett og tungt fordøyelig?

Når jeg er kvalm kan ikke jeg spise sånne ting.

Vet ikke hvordan gutten din er i matveien: men hva med noe pytt i panne? Eventuelt kjøpe noen pølsebiter og steke dem med?

Ellers drikker jeg vann med ingefærskiver oppi. Fungerer bra mot kvalme.

Ingefærskiver var ikke så dumt.

Guttungen han spiser alt han, grei sånn sett :o)

Pasta hadde kanskje vært en ide? Med litt ost raspet på.

Skrevet

He he, det var lurt. Men de selger ikke på first price der sambo skal handle.

Det var dumt. Jeg kjøper en ladning hver gang jeg er på butikken. Forresten er det vel euroshopper og ikke first price. Jeg blander hele tida.

Gjest Shira12
Skrevet

Det var dumt. Jeg kjøper en ladning hver gang jeg er på butikken. Forresten er det vel euroshopper og ikke first price. Jeg blander hele tida.

Jeg pleier også å ha slike enkle pizza i frysen, så hiver jeg oppå etter lyst og humør.

Men nå er frysen full, men jeg aner i grunnen ikke hva som er oppi.

Skrevet

Jeg pleier også å ha slike enkle pizza i frysen, så hiver jeg oppå etter lyst og humør.

Men nå er frysen full, men jeg aner i grunnen ikke hva som er oppi.

Ta en titt. Kanskje det er en ferdig rett oppi :o)

Gjest Shira12
Skrevet

Ta en titt. Kanskje det er en ferdig rett oppi :o)

Ja det skal du ikke se bort i fra. Jeg får noen fikse ideer innimellom og lager mat til frysing. Men det er bare det at jeg glemmer og ta det opp igjen... ;o)

Skrevet

Ja det skal du ikke se bort i fra. Jeg får noen fikse ideer innimellom og lager mat til frysing. Men det er bare det at jeg glemmer og ta det opp igjen... ;o)

Minstemann finner stadig vårruller når han leter etter noe. Det er kjekt og lettvint.

Gjest Shira12
Skrevet

Minstemann finner stadig vårruller når han leter etter noe. Det er kjekt og lettvint.

Vårruller har jeg! Jeg fikk av ei dame fra Thailand. Hvordan lager du de? Jeg har ikke byttet olje på frityren på år og dag, så kan jeg steke de i ovnen?

Skrevet

Vårruller har jeg! Jeg fikk av ei dame fra Thailand. Hvordan lager du de? Jeg har ikke byttet olje på frityren på år og dag, så kan jeg steke de i ovnen?

Jeg steiker dem ofte på steikepanna med lokk med svak varme så de tiner inni. Men du kan fint ta dem i stekovnen også.

Skrevet

Ja, det kan du!

God bedring.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...