Moraki Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Dorthe, kan du tyrkisk? I såfall, kan du oversette noe for meg? 0 Siter
keinstein Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Ikke et ord, dessverre ) Tyrkisk er helt gresk for meg også. 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Tyrkisk er helt gresk for meg også. Hehe ) 0 Siter
keinstein Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Hehe ) Jeg trodde du hadde meldt deg på tyrkisk-kurs. 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Jeg trodde du hadde meldt deg på tyrkisk-kurs. Nei, er nok andre språk jeg hadde gått for hvis jeg ville gå på språkkurs ) 0 Siter
keinstein Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Nei, er nok andre språk jeg hadde gått for hvis jeg ville gå på språkkurs ) Arabisk. Du kan bli imam? Nei det kan du ikke. Du kan ikke få skjegg. 0 Siter
Moraki Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Skrevet 3. februar 2007 Ikke et ord, dessverre ) Ok, nei jeg bare lurte siden jeg trodde atte..atte.. nei hva trodde jeg egentlig? Jaja, jeg får spørre naboen neste gang de ringer på for å stille med usaklige spørsmål.. 0 Siter
Gemini Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Ok, nei jeg bare lurte siden jeg trodde atte..atte.. nei hva trodde jeg egentlig? Jaja, jeg får spørre naboen neste gang de ringer på for å stille med usaklige spørsmål.. Hvem ringer deg for å stille usaklige spørsmål på tyrkisk??? 0 Siter
Moraki Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Skrevet 3. februar 2007 Hvem ringer deg for å stille usaklige spørsmål på tyrkisk??? Tyrkerne over meg ringer ofte på for å stille meg usaklige spørsmål. Ikke på tyrkisk :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.