Gå til innhold

Kan noen forklare?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en liten diskusjon ang veiskille.. den gule stripa i midten. Kan noen forklare hva den viser? Om det er forskjell på stripene etter fartsgrenser.. hva korte/lange viser ift forbikjøring etc.,

Skrevet

om det er korte striper på din side og helt lange på den andre så kan du kjøre forbi men ikke de som kjører andre veien. og omvendt..

Skrevet

om det er korte striper på din side og helt lange på den andre så kan du kjøre forbi men ikke de som kjører andre veien. og omvendt..

Jo, en kan kjøre forbi men det er ikke anbefalt.

Skrevet

Jo, en kan kjøre forbi men det er ikke anbefalt.

det har jeg ikke hørt no om, så det vet jeg ikke.

Skrevet

det har jeg ikke hørt no om, så det vet jeg ikke.

Nå vet du;o)

Skrevet

Engelskmenn skal kjøre på venstre side og nordmenn på høyre. Som en overgangsordning gjelder det bare busser og lastebiler.

Skrevet

Engelskmenn skal kjøre på venstre side og nordmenn på høyre. Som en overgangsordning gjelder det bare busser og lastebiler.

hehe.. det var sånn det var ja :D Vel.. nå har vi diskutert litt til og det viser seg at vi er enige.. vi bare snakker om to forskjellige ting.. hehe.. *s*

Skrevet

Det er heltrukken linje som betyr at forbikjøring er fprbudt.

Skrevet

Det er heltrukken linje som betyr at forbikjøring er fprbudt.

ja sagt noe annet?

Skrevet

ja sagt noe annet?

Ja faktisk sa du noe annet! :-)

"om det er korte striper på din side og helt lange på den andre så kan du kjøre forbi men ikke de som kjører andre veien. og omvendt.. "

Skrevet

Ja faktisk sa du noe annet! :-)

"om det er korte striper på din side og helt lange på den andre så kan du kjøre forbi men ikke de som kjører andre veien. og omvendt.. "

hun kan kjøre om det er korte striper på hennes.. riktig det,

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...