Gimmick Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Har en liten diskusjon ang veiskille.. den gule stripa i midten. Kan noen forklare hva den viser? Om det er forskjell på stripene etter fartsgrenser.. hva korte/lange viser ift forbikjøring etc., 0 Siter
meg__123! Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 om det er korte striper på din side og helt lange på den andre så kan du kjøre forbi men ikke de som kjører andre veien. og omvendt.. 0 Siter
Lurveline Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 http://www.vegvesen.no/vegnormaler/hb/049/Hb049_Vegmerking.pdf 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Du finner kanskje svaret her? http://www.vegvesen.no/servlet/Satellite?cid=1108049557474&pagename=vegvesen%2FSVVartikkel%2FSVVartikkelUtenRelatert&c=SVVartikkel 0 Siter
Lurveline Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 om det er korte striper på din side og helt lange på den andre så kan du kjøre forbi men ikke de som kjører andre veien. og omvendt.. Jo, en kan kjøre forbi men det er ikke anbefalt. 0 Siter
meg__123! Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Jo, en kan kjøre forbi men det er ikke anbefalt. det har jeg ikke hørt no om, så det vet jeg ikke. 0 Siter
Lurveline Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 det har jeg ikke hørt no om, så det vet jeg ikke. Nå vet du;o) 0 Siter
keinstein Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Engelskmenn skal kjøre på venstre side og nordmenn på høyre. Som en overgangsordning gjelder det bare busser og lastebiler. 0 Siter
Gimmick Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Skrevet 3. februar 2007 Engelskmenn skal kjøre på venstre side og nordmenn på høyre. Som en overgangsordning gjelder det bare busser og lastebiler. hehe.. det var sånn det var ja Vel.. nå har vi diskutert litt til og det viser seg at vi er enige.. vi bare snakker om to forskjellige ting.. hehe.. *s* 0 Siter
morsan Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 om det er korte striper på din side og helt lange på den andre så kan du kjøre forbi men ikke de som kjører andre veien. og omvendt.. Det er heltrukken linje som betyr at forbikjøring er fprbudt. 0 Siter
meg__123! Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Det er heltrukken linje som betyr at forbikjøring er fprbudt. ja sagt noe annet? 0 Siter
morsan Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 ja sagt noe annet? Ja faktisk sa du noe annet! :-) "om det er korte striper på din side og helt lange på den andre så kan du kjøre forbi men ikke de som kjører andre veien. og omvendt.. " 0 Siter
meg__123! Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Ja faktisk sa du noe annet! :-) "om det er korte striper på din side og helt lange på den andre så kan du kjøre forbi men ikke de som kjører andre veien. og omvendt.. " hun kan kjøre om det er korte striper på hennes.. riktig det, 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.