Gå til innhold

Åh - jeg har så lyst på noe digg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg lagt på sofaen, sylta forkjøla, vondt i hodet og litt feber.

Det er jo typisk at man skal bli syk i helgen da...

Jeg var i butikken tidligere i dag, måtta handle litt, da det var ganske tomt for mat i huset - og da hadde jeg ikke lyst på noe annet enn vanlig mat, så jeg kjøpte selvfølgelig ikke noe. Jeg ble sliten av hele butikk-turen og har lagt på sofaen siden.

Men nå har jeg bare såååå lyst på noe digg, alt frister - potetgull, sjokolade,smågodt you name it.... Men jeg har ingenting, og tanken på å bevege meg ut for å snope er ikke helt overkommelig akkurat nå...

Så får vi se om lysten på noe godt overgår sykdommen og at jeg i løpet av kvelden tusler på 7/11 for å snope, eller om jeg blir liggende på sofaen og syns synd på meg selv og ha lyst på alt som kommer inn i tankene.

Skrevet

Inspirert av mitt innlegg litt lenger ned, om musikk og "Diggi diggi"?!!

Skrevet

Det er jo ganske så typisk å få lyst på det man ikke har, og spesielt når det er vrient å få tak i det. Fikk vondt av deg nå, syk og alt ting.

Det går jo an å visualisere? Late som du spiser? Men det gjør vel det hele verre..... Kan du bruke banketeknikken fra programmet med Paul Macenna? *trøste trøste*

Skrevet

Inspirert av mitt innlegg litt lenger ned, om musikk og "Diggi diggi"?!!

Nei, det innlegget hadde jeg ikke lest før jeg skrev mitt.

Skrevet

Det er jo ganske så typisk å få lyst på det man ikke har, og spesielt når det er vrient å få tak i det. Fikk vondt av deg nå, syk og alt ting.

Det går jo an å visualisere? Late som du spiser? Men det gjør vel det hele verre..... Kan du bruke banketeknikken fra programmet med Paul Macenna? *trøste trøste*

Takk for omtanke - må innrømme at jeg ikke satte meg så veldig inn i denne banketeknikken - men den er kanskje ikke så behagelig når man har vondt i hodet?

Uansett, jeg har pepsi max - kanskje det hjelper litt på søtsuget..

Skrevet

har du ikke noen som kan komme på sykebesøk med litt godis.

Du er jo syk og da trenger man godter ;)

Skrevet

har du ikke noen som kan komme på sykebesøk med litt godis.

Du er jo syk og da trenger man godter ;)

Nei, jeg er en sånn som ikke liker å bry folk med sånne ting, så jeg hadde aldri ringt til noen å bedt om å komme med sykegodt til meg....

Skrevet

Takk for omtanke - må innrømme at jeg ikke satte meg så veldig inn i denne banketeknikken - men den er kanskje ikke så behagelig når man har vondt i hodet?

Uansett, jeg har pepsi max - kanskje det hjelper litt på søtsuget..

Banke og banke...det er vel heller løs tapping :) Du kan prøve deg på hodepinen, da trenger du bare punktet på hånden 50g så kravebenspkt 15 g hele tiden kjenner du og konsentrerer deg om hodepinen, ta flere serier ettehverandre! Lykke til. Har du strøsukker? Finn frem havregryn,litt van eller melk og varm i mikroen?

God bedring!

Skrevet

Nei, det innlegget hadde jeg ikke lest før jeg skrev mitt.

Eggedosis var siste utvei her i huset om alt annet var umulig. Sånn tjukk, gammeldags med nesten bare plommer.

Og så en ørliten skvett konjakk oppi til de store ...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...