Gå til innhold

verdens mest sexy mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Didier Drogba "

Seriøst!?!?

Han må være klodens kvalmeste fyr!

Helt seriöst; alt annet enn kvalm i mine öyne; men hva fàr deg til à mene det?

• Svar 88
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

9

• keinstein

9

• Anaïs

7

• Lillemus

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

nei, dessverre - må være sexy også :)

Ok. Noen kan bare sitte og se pen ut, men andre må jobbe og slite.

Skrevet

Nah - alt for ung. :o)

Nå kommer kjæresten min til å lure igjen - så fort han snur ryggen til så sitter jeg foran pc'n hans og søker opp menn i google! :o) Nei, jeg gidder ikke slette loggen, det ser i alle fall suspekt ut!

Skrevet

Helt seriöst; alt annet enn kvalm i mine öyne; men hva fàr deg til à mene det?

Han diver og spiller unfair mer enn noen annen spiller i PL. En skikkelig drittsekk på banen. Hva han er utenfor vet ikke jeg, men det pleier å være en sammenheng.

Skrevet

Ok. Noen kan bare sitte og se pen ut, men andre må jobbe og slite.

Jepp - life is hard!!

Skrevet

Han diver og spiller unfair mer enn noen annen spiller i PL. En skikkelig drittsekk på banen. Hva han er utenfor vet ikke jeg, men det pleier å være en sammenheng.

Vel, nà er jeg litt naïv pà fotballfronten, liker à se kamper og pröver à fölge litt med, men har ikke den store kunnskapen innenfor dette emnet; har kanskje derfor ikke fàtt med meg det du forteller nà. Dog har jeg sett en del intervjuer med ham og han virker som en real fyr med fine verdier...

Uansett synes jeg han er skikkelig digg à se pà, men det er jo en annen sak.

Gjest Johnny Depp
Skrevet

Johnny Depp.

Thank's, you're sweet, baby

Skrevet

Vel, nà er jeg litt naïv pà fotballfronten, liker à se kamper og pröver à fölge litt med, men har ikke den store kunnskapen innenfor dette emnet; har kanskje derfor ikke fàtt med meg det du forteller nà. Dog har jeg sett en del intervjuer med ham og han virker som en real fyr med fine verdier...

Uansett synes jeg han er skikkelig digg à se pà, men det er jo en annen sak.

Ja, det er en annen sak. Men en stor drittsett er han.

Dere har en mye bedre fyr der oppe på sagaøya i Gudjohnsson.

Skrevet

Denne videoen er i Drogbas ånd. Følg nøye med spesielt på slutten.

http://www.youtube.com/watch?v=9wNm0K2N_eQ

Akkurat den video hadde jeg faktisk fàtt med meg, ja; helt klart ille, men dessverre er dette noe veldig mange fotballspillere driver med,og resten jeg har sett av fyren har det ikke vaert noe à si pà, tvert om.

Skrevet

Daniel Craig er min favoritt.

(foruten samboeren da, hehe. Han er The Man og mest sexy av alle.*S*)

Skrevet

Daniel Craig er min favoritt.

(foruten samboeren da, hehe. Han er The Man og mest sexy av alle.*S*)

Sitter han og passer på hva du skriver nå? *s*

Skrevet

Ja, det er en annen sak. Men en stor drittsett er han.

Dere har en mye bedre fyr der oppe på sagaøya i Gudjohnsson.

Vel, jeg er nok egentlig ikke helt islandsk, fleipet litt med deg sist gang. Jeg skriver pà et fransk tastatur...

Skrevet

Vel, jeg er nok egentlig ikke helt islandsk, fleipet litt med deg sist gang. Jeg skriver pà et fransk tastatur...

Så du bor i frankrike? Eller har bare ikke giddet kjøpe norsk tastatur?

Skrevet

Sitter han og passer på hva du skriver nå? *s*

hehe nei, han er ute med bikkja. Men han hadde nok likt det hadde han sittet her ja. :-)

Skrevet

En kompis av meg.. Skulle gjerne lagt ut bilde ;)

Akk så fin, og akk så opptatt. Sukk.

Utover det så har jeg faktisk en ting for John Hannah. Dialekta er også snasen :)

Skrevet

hehe nei, han er ute med bikkja. Men han hadde nok likt det hadde han sittet her ja. :-)

Lev i trua du, Amber. Verdens deiligste mann er nemlig ute og mekker scooter akkurat nå. ;o)

Skrevet

Lev i trua du, Amber. Verdens deiligste mann er nemlig ute og mekker scooter akkurat nå. ;o)

Mens mannfolka er ute kan vi jo ha en jentefight om hvem av dem som er mest sexy vi da.

;-P

Skrevet

Så du bor i frankrike? Eller har bare ikke giddet kjøpe norsk tastatur?

Ja, jeg bor i Frankrike; og har ikke giddet à skaffe meg norsk tastatur;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...