Gå til innhold

verdens mest sexy mann

Anbefalte innlegg

• Svar 88
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

9

• keinstein

9

• Anaïs

7

• Lillemus

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja, jeg bor i Frankrike; og har ikke giddet à skaffe meg norsk tastatur;-)

Jeg skriver alltid ae, oe og aa i stedet for æ, ø og å når jeg er utenlands. Var ute i et halvt år i fjor, og da var det vanskelig å tilvenne seg norsk tastatur igjen.

Må være litt mer tungvinnt med disse apostrofene?

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Daniel Craig er min favoritt.

(foruten samboeren da, hehe. Han er The Man og mest sexy av alle.*S*)

Daniel Craig er jeg selvsagt helt enig med deg i at er mest sexy.

Når det gjelder din samboer, så syns jeg at min mann er bedre, og det er nok det beste for alle parter ;-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Nå har du jo nettopp programforpliktet meg til å servere den hver gang. Og så vil alle vente spent for å se når det kommer. Og så blir de så skuffa om det ikke kommer, så da må jeg jo bare.

Ja, nå må du bare :-D

Men jeg tror ikke det vil bli så stor forskjell, du ville sagt "Han er homo" i de fleste tilfeller uansett ;-)

Skrevet

Daniel Craig er jeg selvsagt helt enig med deg i at er mest sexy.

Når det gjelder din samboer, så syns jeg at min mann er bedre, og det er nok det beste for alle parter ;-)

hehe godt sagt, du. :-)

Det er jo bra at vi liker best vår egen partner ja, hadde vært litt kjipt om vi skulle sloss om den samme i RL også. Det holder når vi må dele her på dol. ;-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

hehe godt sagt, du. :-)

Det er jo bra at vi liker best vår egen partner ja, hadde vært litt kjipt om vi skulle sloss om den samme i RL også. Det holder når vi må dele her på dol. ;-)

Jer er selvsagt fullstendig enig :-)

Skrevet

Ja, nå må du bare :-D

Men jeg tror ikke det vil bli så stor forskjell, du ville sagt "Han er homo" i de fleste tilfeller uansett ;-)

Er jeg så forutsigbar?

Ikke bra.

:-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Er jeg så forutsigbar?

Ikke bra.

:-)

Ja, på enkelte områder er du svært så forutsigbar, min kjære keinstein :-)

Skrevet

http://movies.yahoo.com/movie/contributor/1800023173/photo/517039

Helt klart Daniel Craig!

Særlig i en litt rufsete versjon, som da han spilte håndtverker i "the Mother".

Der spilte han i den mest pirrende sex-scenen jeg noen gang har sett!

Craig som rufsete håndverker høres unektelig fristende ut, og når du i tillegg skriver at filmen har _den_ bra sexscenen, så må jeg nesten se og få sett den en gang. ;-)

Skrevet

Jeg skriver alltid ae, oe og aa i stedet for æ, ø og å når jeg er utenlands. Var ute i et halvt år i fjor, og da var det vanskelig å tilvenne seg norsk tastatur igjen.

Må være litt mer tungvinnt med disse apostrofene?

Neida,det gàr greit, jeg er veldig vant til det, har faktisk nesten aldri skrevet norsk pà norsk tastatur...

Skrevet

Ja, på enkelte områder er du svært så forutsigbar, min kjære keinstein :-)

Merkelig.

Kanskje det er noe i det. Du skjønner; hver gang jeg spiser salt sild, så blir jeg tørst.

Kanskje jeg burde donere kroppen min til vitenskapen?

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Merkelig.

Kanskje det er noe i det. Du skjønner; hver gang jeg spiser salt sild, så blir jeg tørst.

Kanskje jeg burde donere kroppen min til vitenskapen?

Ja, bare pass på at du ikke donerer den bort før etter din død :P

Skrevet

Ja, bare pass på at du ikke donerer den bort før etter din død :P

Dææææven! For sent!

*Skrubber med sålene og klorer seg fast i inventaret*

*UUUUÆÆææææ.... *

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...