Gå til innhold

verdens mest sexy mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Næmenn helledussen, hvor gammel var han da? 17? ;o)

Han er født 1 mars 1978, så ikke så ung nei ;-)

Lammekjøtt :-)

• Svar 88
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

9

• keinstein

9

• Anaïs

7

• Lillemus

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ramlet over det en dag jeg skulle vise en venninne hvem han var.. Vet ikke hvor hun har vært i det siste siden hun ikke viste det :o)

Bare googlet på bilder av han...

Det var litt av et bilde det ja. hehe viste det til samboeren, og spurte om han trodde det var ekte. Joda, det så da ekte ut, mente han.

Han er allsidig, den godeste Craig. ;-)

Skrevet

Ramlet over det en dag jeg skulle vise en venninne hvem han var.. Vet ikke hvor hun har vært i det siste siden hun ikke viste det :o)

Bare googlet på bilder av han...

http://images.google.no/images?hl=no&q=Daniel+Craig&btnG=S%C3%B8k+etter+bilder

En del snæksne bilder her ja. Og så ser jeg at han har samme draget rundt munnen som samboeren har når han har et bestemt uttrykk, hehe.

Jeg blir med på hva det skal være når som helst når samboeren gjør det der med munnen og borer blikket i meg, det er faen så sexy!

Gjest ChiengMai
Skrevet

Kiefer Sutherland!!

Jøss. Han hadde jeg nok ikke tenkt på som sexy om han var eneste mann igjen på jorda, hehe.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Craig som rufsete håndverker høres unektelig fristende ut, og når du i tillegg skriver at filmen har _den_ bra sexscenen, så må jeg nesten se og få sett den en gang. ;-)

Men altså, for å få sagt det, The Mother er en veldig bra film, så den er helt klart verdt å se. Men jeg syns altså ikke akkurat den sexsekvensen var så veldig mye å skrive hjem om.

Skrevet

Han er født 1 mars 1978, så ikke så ung nei ;-)

Lammekjøtt :-)

*Hehe* I forhold til meg så er han alt for ung til at jeg kunne tenke meg å ha noe forhold til ham - på noe plan! ;o)

Gjest Tante T.
Skrevet

Jøss. Han hadde jeg nok ikke tenkt på som sexy om han var eneste mann igjen på jorda, hehe.

Vel, då får eg ha han for meg sjølv! :-)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Vel, då får eg ha han for meg sjølv! :-)

Nå nå, det er fler enn meg her i verden! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...