Gå til innhold

Hvor åpne er dere om PMS i forhold til venner/kollegaer?

Anbefalte innlegg

Gjest premenstruelle Guri
Skrevet

Jeg venter mensen en av de nærmeste dagene nå. Jeg går på nattlysolje noe som har dempet mye av aggresjonen min, men merker likevel at jeg er "ekkel".

ble dritsur da romkameraten min ikke hadde ryddet opp etter seg, og deretter dro på hyttetur. En jente som nettopp har flyttet inn lurer vel på om jeg har en slags personlighetspalting eller noe sånt. Jeg er ellers en ganske grei og tålmodig jente.

bør jeg si at jeg har PMS til folk jeg ikke kjenner så godt?

Skrevet

Ja!

Tror ei på jobb sliter med det samme. Jeg lurer av og til om hun bare er ustabil :P

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1170526791' post='3508854]

Ja!

Tror ei på jobb sliter med det samme. Jeg lurer av og til om hun bare er ustabil :P

ja!! pms er ingen skam.. Er jo veldig mange som plages med det.

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1170526791' post='3508854]

Ja!

Det å være ekstrem premenstruell kan jo nesten sammenliknes med å være manisk. Man gjør mange ting som føles bra der og da. Når man våkner opp igjen og forstår hva man har gjort er man så flau at man har lyst til å krype under jorden.

venninne mi ringte og spurte om jeg ville komme bort til henne. Jeg avslo da det var så sent. Men jeg tenker at jeg må ha virket utrolig sur i telefonen. Vet ikke hvordan hun oppfattet meg.

Skrevet

Bare det ikke blir en unnskyldning for dårlig oppførsel (Feks. slik som fylla har skylda...).

Mener ikke at du bruker det slik, altså!

Skrevet

Min mann sier _"bare si ja dersom de spør" (om du har det)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Lurer på samme ting!

Det er så utrolig frustrerende med PMS. Vet ikke hva å gjøre med det. Det er vannvittig plagsomt. Sist gang var det som om følelsene løp "amok". Jeg brukte kollektiv transport og sloss mot å begynne gråte (men tårene begynte trille!). Jeg ble sint på min sjef og ga uttrykk for det (nei, jeg hadde ingen grunn for å bli sint).

Grusomt!

Det er bare noen dager hver mnd. Og jeg har IKKE kontroll over det enormt krevende stormen som herjer innvendig.

Si det til de på jobb? Og høre noe ala "skylde på fylla" - som du har hørt i et av innleggene nedenunder?

nei, jeg vet ikke hva å gjøre med det.

Skal følge nøye med på svarerene du får!

Gjest sjøstjerna
Skrevet

hvor ofte tar du nattlysolje? hver dag hele mnd?

Skrevet

hvor ofte tar du nattlysolje? hver dag hele mnd?

Jeg bruker eye Q, som er en slags kjempenattlysolje. Fungerer ganske bra for meg, bortsett fra de dagene hvor alt bare er dritt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...