Gå til innhold

Et litt makabert spørsmål...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Utenfor ytterdøra mi, så ligger det en død liten fugl. Det er ca 0% sjanse for at bikkja har tatt den, så jeg tenker den muligens har dødd av en sykdom. En katt hadde vel spist den.

Hva skal jeg gjøre med den? Jeg kan vel ikke bare legge den i en plastpose og slenge den i restavfallet liksom. Matsøpla?

Uff, stakkars lille. Den var skikkelig fin, fine farger.

Skrevet

jeg hadde kasta den i søpla eller under en busk eller noe.

Skrevet

Kattene våre drar rett som det er med seg fugler. De blir sjelden spist opp. Vi kaster dem i matsøpla.

Skrevet

En katt kan godt drepe en fugl, uten å gjøre noe mer med den.

Gjest Idéfix ha gjort!!!
Skrevet

Du kan jo legge den i en liten boks. Si en bønn og kaste den i søpla. For å rettferdiggjøre søppelkassen hadde jeg sagt i avskjedstalen at jeg hadde gravd den ned i hagen *dersom* det ikke hadde vært for at det ikke er mulig å grave i jorda.

Det ville

Skrevet

Gjør som bestemor. Pakk den inn og legg den i fryser'n. Uvisst av hvilken grunn, dog er det mer sannsynlig at det er ungene som har gjort det. Fikk sjokk da jeg åpna på leting etter mat.

Skrevet

Gjør som bestemor. Pakk den inn og legg den i fryser'n. Uvisst av hvilken grunn, dog er det mer sannsynlig at det er ungene som har gjort det. Fikk sjokk da jeg åpna på leting etter mat.

*fnis*

Skrevet

*LOL*

Skrevet

Strålende idé! Brodern kommer innom og sover her etter by'n i natt, og han har en tendens til å tråle fryseren etter noe å slenge på stekepanna på nattmorran. Så det hadde jo vært en måte å få han edru i en fart på. :-)

Skrevet

Det ble til at jeg snek rundt husveggene her (med kun et par skeptiske blikk fra vinduet på andre siden av hekken) og klarte å finne en flekk jeg kunne grave i. Så nå er pippen på vei til de evige jaktmarker med et par fine ord på veien ;-)

Skrevet

Strålende idé! Brodern kommer innom og sover her etter by'n i natt, og han har en tendens til å tråle fryseren etter noe å slenge på stekepanna på nattmorran. Så det hadde jo vært en måte å få han edru i en fart på. :-)

Jepp. Er ikke akkurat redd for døde fugler, men kan love deg jeg skvatt bra! Tror jeg kræsja i veggen på andre siden.

Gjest fin swung med spaden
Skrevet

Får stadig døde rotter levert på døra av katta mi, og alle sånne små "gaver" pleier jeg bare å slenge inn i noe buskas. Skuffer det opp med en spade og hiver det inn i buskene. Det blir borte etterhvert.

Skrevet

Jeg ville vel bare pælma den inn i buskene og satsa på at naturens gang fungerte...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...