Gå til innhold

Koble iPod til stereoen

Anbefalte innlegg

Skrevet

...en iPod kan kobles til et hvilket som helst anlegg, ikke sant?

Vi skal kjøpe oss en (iPod altså) i nærmeste fremtid, men kom plutselig til å tenke på at anlegget vårt sikkert er 12-13 år gammelt.

Er det et problem?

*grønn*

:o)

Gjest Nydelige Josefine
Skrevet

Hei, litt usikker ang et litt eldre anlegg.

Men du/ dere må kjøpe med slik en kabel som ska kobles til ipod og stereo. Dette er ikke inkludert ved kjøp av ipod.

Men vis dere har hjemmekino anlegg så kan du koble til det!!

Men regner med at man kan koble den til et litt eldre anlegg å:)

Prøv å gå inn på apple.no å se om du ser noe svar der:)

Anbefaler ipod!!:)

fuji1365380447
Skrevet

Vi har et gammelt NAD anlegg som er 13 år gammelt - og det er ikke noe problem å koble iPoden til den.

Men du kjøpe en egen kabel for å få dette til - og dockingstasjon.

Skrevet

Vi har et gammelt NAD anlegg som er 13 år gammelt - og det er ikke noe problem å koble iPoden til den.

Men du kjøpe en egen kabel for å få dette til - og dockingstasjon.

Hvorfor må jeg ha dockingstasjon også? Er ikke det bare for å lade den?

Mulig dette var et teit spm... :o)

Skrevet

Min forsterker er 25 år gammel, og det gikk helt fint.

Du bare kjøper en kabel som du plugger fra ipod'en og inn i en av inngangene på forsterkeren. Det er alt. De vet hva slags kabel i butikker som selger sånt. Du trenger ikke dockingstasjon.

fuji1365380447
Skrevet

Hvorfor må jeg ha dockingstasjon også? Er ikke det bare for å lade den?

Mulig dette var et teit spm... :o)

Den kabelen som kommer fra stereoanlegget kan kun kobles inn i docking-stasjonen.

iPod er laget slik at den bare har en "inngang" - så skal du ha flere så må du bruke dockingstasjon, ja.

Skrevet

Min forsterker er 25 år gammel, og det gikk helt fint.

Du bare kjøper en kabel som du plugger fra ipod'en og inn i en av inngangene på forsterkeren. Det er alt. De vet hva slags kabel i butikker som selger sånt. Du trenger ikke dockingstasjon.

*forvirret*

Mener du en kabel som selges som tilbehør til iPod (altså en kabel fra Apple), eller kan jeg gå inn i en hvilken som helst el-forretning å få det jeg er ute etter?

Ble litt usikker ettersom fuji mener jeg må ha dockingstasjon under her.

Skrevet

*forvirret*

Mener du en kabel som selges som tilbehør til iPod (altså en kabel fra Apple), eller kan jeg gå inn i en hvilken som helst el-forretning å få det jeg er ute etter?

Ble litt usikker ettersom fuji mener jeg må ha dockingstasjon under her.

Jeg kjøpte min på Elkjøp. Den går fra ipod'en og inn i en Aux-inngang på forsterkeren, og jeg trenger ikke docking-stasjon.

Skrevet

Jeg kjøpte min på Elkjøp. Den går fra ipod'en og inn i en Aux-inngang på forsterkeren, og jeg trenger ikke docking-stasjon.

Så greit da!

Takk for info :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...