Gå til innhold

Ny pc og kaos..Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi handlet ny stasjonær pc i dag Fujitsu siemens. Kan vi bruke samme kort (fra gammel maskin) for trådløs? Vi satte det inn og nå er skjermen svart!! Hjelp oss!

Gjest ChiengMai
Skrevet

Nå ble jeg nysgjerrig. Hvorfor ha trådløs en stasjonær maskin?

Skrevet

Nå ble jeg nysgjerrig. Hvorfor ha trådløs en stasjonær maskin?

Vi har to bærbare også i bruk i dette huset.... Må det ikke være koplet til maskin? (trådløskortet)

-grønn ja :)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Vi har to bærbare også i bruk i dette huset.... Må det ikke være koplet til maskin? (trådløskortet)

-grønn ja :)

Jeg har en router som både har trådløs og kablet tilkobling (tror det er mest vanlig?). De to bærbare maskinene har trådløst nettverkskort og kobler til routeren via disse. Den stasjonære PCen, nettverksharddisken og laserskriveren er koblet til routeren med kabel.

Skrevet

Jeg har en router som både har trådløs og kablet tilkobling (tror det er mest vanlig?). De to bærbare maskinene har trådløst nettverkskort og kobler til routeren via disse. Den stasjonære PCen, nettverksharddisken og laserskriveren er koblet til routeren med kabel.

Vi har 2 stasjonære og 2 laptoper - alle har trådløst - fordi routeren står langt inne i et kott i 1.etasje - ved telefoninntaket - mens de stasjonære pc'ene står i hver sin ende på lofte -derfor :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...