pekkaline Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Vi handlet ny stasjonær pc i dag Fujitsu siemens. Kan vi bruke samme kort (fra gammel maskin) for trådløs? Vi satte det inn og nå er skjermen svart!! Hjelp oss! 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Nå ble jeg nysgjerrig. Hvorfor ha trådløs en stasjonær maskin? 0 Siter
pekkaline Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Skrevet 3. februar 2007 Nå ble jeg nysgjerrig. Hvorfor ha trådløs en stasjonær maskin? Vi har to bærbare også i bruk i dette huset.... Må det ikke være koplet til maskin? (trådløskortet) -grønn ja 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Vi har to bærbare også i bruk i dette huset.... Må det ikke være koplet til maskin? (trådløskortet) -grønn ja Jeg har en router som både har trådløs og kablet tilkobling (tror det er mest vanlig?). De to bærbare maskinene har trådløst nettverkskort og kobler til routeren via disse. Den stasjonære PCen, nettverksharddisken og laserskriveren er koblet til routeren med kabel. 0 Siter
flisa Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Jeg har en router som både har trådløs og kablet tilkobling (tror det er mest vanlig?). De to bærbare maskinene har trådløst nettverkskort og kobler til routeren via disse. Den stasjonære PCen, nettverksharddisken og laserskriveren er koblet til routeren med kabel. Vi har 2 stasjonære og 2 laptoper - alle har trådløst - fordi routeren står langt inne i et kott i 1.etasje - ved telefoninntaket - mens de stasjonære pc'ene står i hver sin ende på lofte -derfor 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.