vanilje Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Hva skal man se i kveld da? 8 kvinner nrk2 Dante's Peak tvN Bruce den allmektige svensk tv4 37 1/2 tv2 Den fabelaktige Amalie...svensk tv2 A few good men tv3 Signs svensk tv4 + noen til utover natten Hva ville du valgt? 0 Siter
amber sun Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 37 1/2 så litt morsom ut, den tenkte vi å prøve. Men jeg aner ikke om den virkelig er morsom altså. 0 Siter
vanilje Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Skrevet 3. februar 2007 37 1/2 så litt morsom ut, den tenkte vi å prøve. Men jeg aner ikke om den virkelig er morsom altså. Har sett den, den er sånn småmorsom, men liker absolutt "plottet", eller hva man skal kalle det i en komedie. 0 Siter
Piraye Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 37,5 og bruce almighty om du får plass til begge. Hadde jeg måtte velge hadde jeg valgt 37,5. 0 Siter
vanilje Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Skrevet 3. februar 2007 37,5 og bruce almighty om du får plass til begge. Hadde jeg måtte velge hadde jeg valgt 37,5. Av de to, så hadde jeg nok valgt 37,5 , klarer bare ikke Jim Carrey *urk* 0 Siter
Gjest blame Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 37 1/2 var ikke så gøy som jeg trodde den skulle være. Helt ok, men ikke forvent de største latterbrølene. Bruce allmighty, derimot, er morsom, men bare hvis man ikke har sett den før. Et spørsmål om ære er.. tja. Den er veldig amerikansk og med det klassiske utsagnet "The truth?! You can't handle the truth!". Forsåvidt grei nok. Signs var ikke helt min greie, likte den ikke, det blir for dumt og spaca. Resten har jeg ikke sett 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 A Few Good Men. Syns det er en bra film. Men her skal vi se Dante's Peak, den har jeg faktisk ikke sett. 0 Siter
vanilje Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Skrevet 3. februar 2007 A Few Good Men. Syns det er en bra film. Men her skal vi se Dante's Peak, den har jeg faktisk ikke sett. Jeg liker Dante's Peak, har sett den flere ganger, helt typisk amerikansk klisjeslutt, men spennende 0 Siter
Gjest skal Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Jeg liker Dante's Peak, har sett den flere ganger, helt typisk amerikansk klisjeslutt, men spennende Blir Dantes her! Digger den og! Ingenting er som en amerikansk katastrofefilm med klisjéslutt! Trengs på en lørdagskveld! *skynder seg med pakking* See you! :-) 0 Siter
Piraye Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Av de to, så hadde jeg nok valgt 37,5 , klarer bare ikke Jim Carrey *urk* Nei fyren i selg selv er helt uutholdelig! Men plottet i filmen er søtt da. 0 Siter
Piraye Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Av de to, så hadde jeg nok valgt 37,5 , klarer bare ikke Jim Carrey *urk* Signs er forresten noe å få med seg også om man ikke har sett den. 0 Siter
vanilje Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Skrevet 3. februar 2007 Signs er forresten noe å få med seg også om man ikke har sett den. Den har jeg sett, men mulig den blir stående på om jeg blir sittende her utover natta. Foreløpig ser det ut til at Dante's Peak leder her. Men er overrasket over at ingen nevner Amalie? Har ikke sett den selv, og har visstnok gått glipp av noe stort i følge enkelte.. 0 Siter
Piraye Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Den har jeg sett, men mulig den blir stående på om jeg blir sittende her utover natta. Foreløpig ser det ut til at Dante's Peak leder her. Men er overrasket over at ingen nevner Amalie? Har ikke sett den selv, og har visstnok gått glipp av noe stort i følge enkelte.. Kan ikke kommentere filmer jeg ikke har sett, men ville heller forsøke å å få sett en jeg ikke har sett istedet for en jeg har sett. Dantes? Hmh. Hver sin smak. 0 Siter
vanilje Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Skrevet 3. februar 2007 Kan ikke kommentere filmer jeg ikke har sett, men ville heller forsøke å å få sett en jeg ikke har sett istedet for en jeg har sett. Dantes? Hmh. Hver sin smak. Jeg er sånn at jeg må chatte og sånn samtidig som jeg ser film, og da må jeg nesten ha sett den før...merkelig jeg? næsjda... 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Jeg er sånn at jeg må chatte og sånn samtidig som jeg ser film, og da må jeg nesten ha sett den før...merkelig jeg? næsjda... Ligner på meg du. Doler og ser på film samtidig ) 0 Siter
Spirello Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Jeg skal se 37 1/2 for den har jeg ikke sett, og den ser morsom ut. Sovner vel fra den... og.. 0 Siter
vanilje Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Skrevet 3. februar 2007 Ligner på meg du. Doler og ser på film samtidig ) Jepp :-) 0 Siter
Piraye Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Jeg er sånn at jeg må chatte og sånn samtidig som jeg ser film, og da må jeg nesten ha sett den før...merkelig jeg? næsjda... Heh. Dårlig med påfyll av nye filmer da. 0 Siter
vanilje Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Skrevet 3. februar 2007 Heh. Dårlig med påfyll av nye filmer da. Det er sant... Må vente til de kommer på dvd, så kan jeg se litt av gangen. Men selvfølgelig, den 13.juli dette året, skal vanilje sitte fastlimt i kinosetet i 2 uker i strekk. Harry Potter... ;-))) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.