Gå til innhold

Hvilken film i kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal man se i kveld da?

8 kvinner nrk2

Dante's Peak tvN

Bruce den allmektige svensk tv4

37 1/2 tv2

Den fabelaktige Amalie...svensk tv2

A few good men tv3

Signs svensk tv4

+ noen til utover natten

Hva ville du valgt?

Skrevet

37 1/2 så litt morsom ut, den tenkte vi å prøve. Men jeg aner ikke om den virkelig er morsom altså.

Skrevet

37 1/2 så litt morsom ut, den tenkte vi å prøve. Men jeg aner ikke om den virkelig er morsom altså.

Har sett den, den er sånn småmorsom, men liker absolutt "plottet", eller hva man skal kalle det i en komedie.

Skrevet

37,5 og bruce almighty om du får plass til begge. Hadde jeg måtte velge hadde jeg valgt 37,5.

Skrevet

37,5 og bruce almighty om du får plass til begge. Hadde jeg måtte velge hadde jeg valgt 37,5.

Av de to, så hadde jeg nok valgt 37,5 , klarer bare ikke Jim Carrey *urk*

Skrevet

37 1/2 var ikke så gøy som jeg trodde den skulle være. Helt ok, men ikke forvent de største latterbrølene.

Bruce allmighty, derimot, er morsom, men bare hvis man ikke har sett den før.

Et spørsmål om ære er.. tja. Den er veldig amerikansk og med det klassiske utsagnet "The truth?! You can't handle the truth!". Forsåvidt grei nok.

Signs var ikke helt min greie, likte den ikke, det blir for dumt og spaca.

Resten har jeg ikke sett :)

Gjest ChiengMai
Skrevet

A Few Good Men. Syns det er en bra film. Men her skal vi se Dante's Peak, den har jeg faktisk ikke sett.

Skrevet

A Few Good Men. Syns det er en bra film. Men her skal vi se Dante's Peak, den har jeg faktisk ikke sett.

Jeg liker Dante's Peak, har sett den flere ganger, helt typisk amerikansk klisjeslutt, men spennende

Skrevet

Jeg liker Dante's Peak, har sett den flere ganger, helt typisk amerikansk klisjeslutt, men spennende

Blir Dantes her! Digger den og! Ingenting er som en amerikansk katastrofefilm med klisjéslutt! Trengs på en lørdagskveld!

*skynder seg med pakking*

See you! :-)

Skrevet

Nei fyren i selg selv er helt uutholdelig! Men plottet i filmen er søtt da.

Skrevet

Signs er forresten noe å få med seg også om man ikke har sett den.

Skrevet

Signs er forresten noe å få med seg også om man ikke har sett den.

Den har jeg sett, men mulig den blir stående på om jeg blir sittende her utover natta.

Foreløpig ser det ut til at Dante's Peak leder her.

Men er overrasket over at ingen nevner Amalie? Har ikke sett den selv, og har visstnok gått glipp av noe stort i følge enkelte..

Skrevet

Den har jeg sett, men mulig den blir stående på om jeg blir sittende her utover natta.

Foreløpig ser det ut til at Dante's Peak leder her.

Men er overrasket over at ingen nevner Amalie? Har ikke sett den selv, og har visstnok gått glipp av noe stort i følge enkelte..

Kan ikke kommentere filmer jeg ikke har sett, men ville heller forsøke å å få sett en jeg ikke har sett istedet for en jeg har sett.

Dantes? Hmh. Hver sin smak. :)

Skrevet

Kan ikke kommentere filmer jeg ikke har sett, men ville heller forsøke å å få sett en jeg ikke har sett istedet for en jeg har sett.

Dantes? Hmh. Hver sin smak. :)

Jeg er sånn at jeg må chatte og sånn samtidig som jeg ser film, og da må jeg nesten ha sett den før...merkelig jeg? næsjda...

Skrevet

Jeg er sånn at jeg må chatte og sånn samtidig som jeg ser film, og da må jeg nesten ha sett den før...merkelig jeg? næsjda...

Ligner på meg du. Doler og ser på film samtidig :o)

Skrevet

Jeg skal se 37 1/2 for den har jeg ikke sett, og den ser morsom ut. :) Sovner vel fra den... og.. :)

Skrevet

Ligner på meg du. Doler og ser på film samtidig :o)

Jepp :-)

Skrevet

Heh. Dårlig med påfyll av nye filmer da.

Skrevet

Heh. Dårlig med påfyll av nye filmer da.

Det er sant...

Må vente til de kommer på dvd, så kan jeg se litt av gangen.

Men selvfølgelig, den 13.juli dette året, skal vanilje sitte fastlimt i kinosetet i 2 uker i strekk.

Harry Potter... ;-)))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...