Gå til innhold

Feil på bilen - hva koster det å reparere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den forbanna sentrallåsen er ødelagt! :( Nøkkelen satt bom her forleden, fikk den til slutt ut, men turte ikke prøve på nytt. Den har vært vrien lenge, også om sommeren. Har smurt den og, så er vel slitasje da? Hva koster det å fikse sentrallåsen? Har en toyota coralla 96 modell.

Også er det en sikring som har gått tror jeg.. Har pip-varsel når jeg åpner førerdøra hvis jeg har glemt å skru av lysa, den piper ikke mer, og lampa i taket lyser ikke når jeg åpner førerdøra. Når andre dører åpnes lyser taklampa. Har heller ikkelys foran eller bak på høyre side. Er det bare en sikring? Er det lett å bytte selv? Har ikke peiling på biler. :) Hva vil det evt. koste å få fiksa på verksted? (hvis det er nødvendig, men det er det vel ikke?).

Takk for svar! :) Ha en fin lørdag.

Skrevet

Låsen: Det høres ikke ut som det er sentrallåsen, men selve låsen i førerdøra. Kan sikkert byttes, men det koster fort et par tusen.

Taklyset: Her er det ikke en sikring, men den automatiske bryteren som sitter i foran i døråpningen. Dårlig jording. Kan lett ordnes. Noen hundrelapper.

Lys på høyre side: Mest sannsynlig pærene som er gått. En litt oppegående bensinstasjon kan hjelpe deg med dette. Er det en sikring som er gått kan de hjelpe deg med det også.

Kostnadene her er tatt på gefülen, så ikke kjeft på meg hvis det blir dyrere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...