fuji1365380447 Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Vi skal gifte oss til sommeren, og driver nå å planlegger. Vi er begge enige om at vi vil ha et temmelig uformelt bryllup. Vi vil heller bruker pengene til å ha mange gjester fremfor fin middag. Ser for oss grill-buffet i et ikke så fancy lokale. Jeg kommer ikke til å kjøpe meg en skikkelig brudekjole, men heller en fin sommerkjole osv. Men tror du at gjestene vil føle seg snytt? Vi har jo vært gjester i mange rå-flotte bryllup med tre retters middag og fri bar osv. 0 Siter
Gjest det dere ønsker vel Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Det høres kjekt ut! 0 Siter
Nyttårsjenta' Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Deres bryllup skal være som DERE ønsker, ikke som deres venner eller familie ønsker! ;o) 0 Siter
amber sun Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Jeg syns det høres ut som en kjempebra bryllup jeg! Og jeg ville overhode ikke følt meg snytt som gjest. Det høres tvert imot ut som et kjekt og morsomt bryllup. :-) 0 Siter
Spirello Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Synes det hørtes kjempehyggelig ut jeg. HVorfor skal de føle seg snytt? Fordi de får grillmat i stedet for fisesin og rådyr tre-retters? Neida, ikke tenk pådet.. Men skriv i inbydelsen at det er "uformelt" så ikke folk bruker masse penger for råflotte gallekjoler når bruden skal gå i pen sommerkjole. Blir sikkert bra. Sånn vil jeg ha bryllupet mitt og... Super ide! 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Poenget er jo at dere har et sånt bryllup som dere vil ha, ikke hva andre synes. ) 0 Siter
pekkaline Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Det høres veldig fint ut. Dere skriver i innvitasjonen om antrekk-sommerpent til hagebruk eller noe? 0 Siter
Gjest fest er gøy uansett Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Jeg ville absolutt ikke følt meg snytt. Met er imidlertid mange måter å fortelle gjestene om hva de kan vente seg, det kan være greit å gi beskjed på forhånd hvis det er annerledes enn mainstream-bryllup, mht antrekk (hvis bruden har en enkel sommerkjole er det greit at ikke gjestene kommer som prinsesse-look-a-like), om man skal ha med seg eller kjøpe drikke osv osv Jeg ville satt stor pris på å bli invitert! 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Skrevet 3. februar 2007 Kanskje jeg skulle invitere alle de kule folka på DOL i bryllup også!? Takk for svar. 0 Siter
Moraki Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Ja, da vill jeg følte det ikke var noe bryllup i det hele tatt. Bryllup er hellig. 0 Siter
amber sun Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Kanskje jeg skulle invitere alle de kule folka på DOL i bryllup også!? Takk for svar. Jeg er kul. Jeg vil gjerne komme i bryllup jeg. :-D Er jeg invitert eller? *smile pent* 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Skrevet 3. februar 2007 Ja, da vill jeg følte det ikke var noe bryllup i det hele tatt. Bryllup er hellig. Mener du det? På hvilken måte? Vi har jo planer om å gjøre det fint med markblomster og fin sermoni. Det er jo kjærligheten vi skal feire, ikke vise hvor mye penger vi har. Jeg føler meg ofte fremmed i store formelle bryllup, med stive taler og lite rom for det personlige, jeg. 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Skrevet 3. februar 2007 Jeg er kul. Jeg vil gjerne komme i bryllup jeg. :-D Er jeg invitert eller? *smile pent* vil du være forloveren min,,? 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Jeg hadde absolutt ikke følt meg snytt! Har faktisk vært i et par sånne bryllup, og vårt eget var heller ikke helt standart. Synes fort sånne overflotte bryllup blir veldig kjedelige - sikkert ikke for brudeparet, men for gjestene... zzzzzzz... 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Snytt? Hvorfor det? Alle velger sjøl hvordan bryllup de vil ha, det er en menneskerett altså ;o) 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Skrevet 3. februar 2007 Jeg hadde absolutt ikke følt meg snytt! Har faktisk vært i et par sånne bryllup, og vårt eget var heller ikke helt standart. Synes fort sånne overflotte bryllup blir veldig kjedelige - sikkert ikke for brudeparet, men for gjestene... zzzzzzz... Ja, ikke sant. Jeg har sittet i flere brullup og tenkt at dette er bare kaldt og upersonlig og møkkakjedelig! Men brudeparet har det tydeligvis helt topp... Kjenner forsåvidt ingen som ikke er fornøyd med sitt eget brullup - det er man liksom nødt til. man er jo i sentrum hele dagen, og har alle sine hos seg. 0 Siter
morsan Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Jeg ville ikke følt meg snytt, men jeg ville garantert ha følt meg kjempedum hvis jeg kom alt for pyntet i bryllupet. Derfor er det veldig viktig at dere informerer på forhånd om typen antrekk! :-) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Jeg hadde ikke følt meg snytt! Synes slike bryllup er skikkelig koselige. 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Skrevet 3. februar 2007 Snytt? Hvorfor det? Alle velger sjøl hvordan bryllup de vil ha, det er en menneskerett altså ;o) Joda, men samtidig så er det noen ganske sterke sosiale forventninger til et bryllup. Man må liksom invitere alle dem man har vært i bryllup til - hvis ikke så må man reise til Roma eller noe sånt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.