Gå til innhold

Uformelt bryllup - ville du følt deg snytt?

Anbefalte innlegg

fuji1365380447
Skrevet

Vi skal gifte oss til sommeren, og driver nå å planlegger. Vi er begge enige om at vi vil ha et temmelig uformelt bryllup.

Vi vil heller bruker pengene til å ha mange gjester fremfor fin middag.

Ser for oss grill-buffet i et ikke så fancy lokale. Jeg kommer ikke til å kjøpe meg en skikkelig brudekjole, men heller en fin sommerkjole osv.

Men tror du at gjestene vil føle seg snytt? Vi har jo vært gjester i mange rå-flotte bryllup med tre retters middag og fri bar osv.

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• fuji1365380447

14

• Dorthe

5

• amber sun

3

• nick

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Nyttårsjenta'
Skrevet

Deres bryllup skal være som DERE ønsker, ikke som deres venner eller familie ønsker! ;o)

Skrevet

Jeg syns det høres ut som en kjempebra bryllup jeg! Og jeg ville overhode ikke følt meg snytt som gjest.

Det høres tvert imot ut som et kjekt og morsomt bryllup. :-)

Skrevet

Synes det hørtes kjempehyggelig ut jeg. :) HVorfor skal de føle seg snytt? Fordi de får grillmat i stedet for fisesin og rådyr tre-retters? :) Neida, ikke tenk pådet.. Men skriv i inbydelsen at det er "uformelt" så ikke folk bruker masse penger for råflotte gallekjoler når bruden skal gå i pen sommerkjole. Blir sikkert bra. :) Sånn vil jeg ha bryllupet mitt og... Super ide!

Skrevet

Poenget er jo at dere har et sånt bryllup som dere vil ha, ikke hva andre synes. :o)

Skrevet

Det høres veldig fint ut. Dere skriver i innvitasjonen om antrekk-sommerpent til hagebruk eller noe?

Gjest fest er gøy uansett
Skrevet

Jeg ville absolutt ikke følt meg snytt.

Met er imidlertid mange måter å fortelle gjestene om hva de kan vente seg, det kan være greit å gi beskjed på forhånd hvis det er annerledes enn mainstream-bryllup, mht antrekk (hvis bruden har en enkel sommerkjole er det greit at ikke gjestene kommer som prinsesse-look-a-like), om man skal ha med seg eller kjøpe drikke osv osv

Jeg ville satt stor pris på å bli invitert!

fuji1365380447
Skrevet

Kanskje jeg skulle invitere alle de kule folka på DOL i bryllup også!?

Takk for svar.

Skrevet

Ja, da vill jeg følte det ikke var noe bryllup i det hele tatt. Bryllup er hellig.

Skrevet

Kanskje jeg skulle invitere alle de kule folka på DOL i bryllup også!?

Takk for svar.

Jeg er kul. Jeg vil gjerne komme i bryllup jeg. :-D

Er jeg invitert eller?

*smile pent*

fuji1365380447
Skrevet

Ja, da vill jeg følte det ikke var noe bryllup i det hele tatt. Bryllup er hellig.

Mener du det?

På hvilken måte?

Vi har jo planer om å gjøre det fint med markblomster og fin sermoni. Det er jo kjærligheten vi skal feire, ikke vise hvor mye penger vi har.

Jeg føler meg ofte fremmed i store formelle bryllup, med stive taler og lite rom for det personlige, jeg.

fuji1365380447
Skrevet

Jeg er kul. Jeg vil gjerne komme i bryllup jeg. :-D

Er jeg invitert eller?

*smile pent*

vil du være forloveren min,,?

tzatziki1365380058
Skrevet

Jeg hadde absolutt ikke følt meg snytt! Har faktisk vært i et par sånne bryllup, og vårt eget var heller ikke helt standart.

Synes fort sånne overflotte bryllup blir veldig kjedelige - sikkert ikke for brudeparet, men for gjestene... zzzzzzz...

Skrevet

Snytt? Hvorfor det?

Alle velger sjøl hvordan bryllup de vil ha, det er en menneskerett altså ;o)

fuji1365380447
Skrevet

Jeg hadde absolutt ikke følt meg snytt! Har faktisk vært i et par sånne bryllup, og vårt eget var heller ikke helt standart.

Synes fort sånne overflotte bryllup blir veldig kjedelige - sikkert ikke for brudeparet, men for gjestene... zzzzzzz...

Ja, ikke sant. Jeg har sittet i flere brullup og tenkt at dette er bare kaldt og upersonlig og møkkakjedelig!

Men brudeparet har det tydeligvis helt topp...

Kjenner forsåvidt ingen som ikke er fornøyd med sitt eget brullup - det er man liksom nødt til. man er jo i sentrum hele dagen, og har alle sine hos seg.

Skrevet

Jeg ville ikke følt meg snytt, men jeg ville garantert ha følt meg kjempedum hvis jeg kom alt for pyntet i bryllupet.

Derfor er det veldig viktig at dere informerer på forhånd om typen antrekk! :-)

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg hadde ikke følt meg snytt!

Synes slike bryllup er skikkelig koselige.

fuji1365380447
Skrevet

Snytt? Hvorfor det?

Alle velger sjøl hvordan bryllup de vil ha, det er en menneskerett altså ;o)

Joda, men samtidig så er det noen ganske sterke sosiale forventninger til et bryllup.

Man må liksom invitere alle dem man har vært i bryllup til - hvis ikke så må man reise til Roma eller noe sånt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...