Gå til innhold

Krigen mot "terror "- kan den vinnes?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Osama eter sosionomer til frokost.

Fan vite. De kan jo gi seg til å kaste penger på han, for eksempel. For ikke å snakke om hvis de begynner å sy puter under armene hans..smertefullt sikkert.

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• nick

7

• gripp

6

• Deanna

5

• Sør

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det er ikke helt PK å si det, men uten jøder, og dermed uten Israel, så ville verden vært fullstendig annerledes.

Det er bare et tankespill, jeg har ikke noe i mot jøder generellt.

Bare sånne som; Opps, teknisk feil og der gikk det med 20 unger, gitt. Det ville heller ikke skjedd uten Israel, når jeg tenker meg om.

Her er det mange highlights. Først omtaler "osama sør" våre fremste allierte som ekstremister,og så følger nick opp med å tale varmt for den endelige løsning på "jødeproblemet" og er litt lei seg for at Hitler ikke lykkes med prosjektet sitt.

Jaja, det er i allefall positivt at alle får legge frem sitt budskap og at lista for ytringers innhold legges høyt.

Skrevet

Fan vite. De kan jo gi seg til å kaste penger på han, for eksempel. For ikke å snakke om hvis de begynner å sy puter under armene hans..smertefullt sikkert.

Det er ikke spøk å bli truffet av bunker med tusenlapper. Han har vel ikke all verdens madrasser å stappe dem i heller. Det kan bli et plassproblem.

Kanskje han blir nødt til å leie bankboks, og det må han få dekket.

De kan kanskje nekte han å betale skatt, moms og arbeidsgiveravgift. En mann kan bli nedverdiget av mindre.

Gjest tralalalalalalalala
Skrevet

Det er ikke spøk å bli truffet av bunker med tusenlapper. Han har vel ikke all verdens madrasser å stappe dem i heller. Det kan bli et plassproblem.

De kan kanskje nekte han å betale skatt, moms og arbeidsgiveravgift. En mann kan bli nedverdiget av mindre.

Jeg skal bli sosionom og tror jeg kunne skremt vettet av Osama. .:P

Skrevet

Tja til hva? Hvor høyt snorket du egentlig i historietimene?

Og apropos døde barn som følge av tekniske feil. Når jødiske barn får sprengt av seg bein, armer og hodet på skolebussen skyldes det aldri teknisk feil....tvert i mot skjer det fordi teknikken fungerte for dine og Sørs helter, hvorpå de blir feiret som martyrer i gatene.

Sistnevnte sammenlikner disse morderne for HV og Milorg, og utfra dien skriblerier tyder det på det samme.

"HV og Milorg" driver nå og plyndrer hverandre og sitt eget "land" i Gaza. Tidligere i år myrdet de hverandre, nå har de sannsynligvis sluppet opp for ammo.

Skrevet

Jeg tror Erik Solheim må være rette mannen, den reisende i skattepenger, De vet.

Jeg husker forresten sør mente osama burde fått politisk asyl i Norge, forfulgt som han vitterlig er.

Noen kroner og et dusin advokater kan vi jo alltids stille opp med. Og etter fire, fem års soning ser vi han sikkert i NRK hvor Petter Nome koseklemmer og portrettintervjuer. Og så lanseres boken.

Skrevet

"HV og Milorg" driver nå og plyndrer hverandre og sitt eget "land" i Gaza. Tidligere i år myrdet de hverandre, nå har de sannsynligvis sluppet opp for ammo.

Som i Irak Muslimer har mange hundre års tradisjon for i å sloss som ville bikkjer seg imellom, hvis det ikke er noen vantro de kan hersje med innenfor rekevidde.

Skrevet

Jeg tror Erik Solheim må være rette mannen, den reisende i skattepenger, De vet.

Jeg husker forresten sør mente osama burde fått politisk asyl i Norge, forfulgt som han vitterlig er.

Noen kroner og et dusin advokater kan vi jo alltids stille opp med. Og etter fire, fem års soning ser vi han sikkert i NRK hvor Petter Nome koseklemmer og portrettintervjuer. Og så lanseres boken.

Kanskje ikke så rart han ønsker Bin-Laden velkommen hit. han har jo også skrevet at Kong Harald i statsråd som støttet amerikanernes krig mot Taliban ikke er "hakket" bedre enn nettopp Bin-Laden.

Skrevet

Her er det mange highlights. Først omtaler "osama sør" våre fremste allierte som ekstremister,og så følger nick opp med å tale varmt for den endelige løsning på "jødeproblemet" og er litt lei seg for at Hitler ikke lykkes med prosjektet sitt.

Jaja, det er i allefall positivt at alle får legge frem sitt budskap og at lista for ytringers innhold legges høyt.

Selvfølgelig!

Ellers så var det et "hypotetisk" i innlegget mitt, men det passet kanskje best å overse det.

Har du blitt pælmet ut fra dol? Hvor ble det av Grip?

Skrevet

Vi har ikke lov å utlevere folk til land som har dødsstraff. Og hvor de risikerer tortur eller dødsstraff. Er vel derfor mullah krekar er her enda?Så osama ville nok få bli her han også.Hvor absurd det evt er

eller tar jeg feil.

Skrevet

Vi har ikke lov å utlevere folk til land som har dødsstraff. Og hvor de risikerer tortur eller dødsstraff. Er vel derfor mullah krekar er her enda?Så osama ville nok få bli her han også.Hvor absurd det evt er

eller tar jeg feil.

Du har nok rett.

Skrevet

Selvfølgelig!

Ellers så var det et "hypotetisk" i innlegget mitt, men det passet kanskje best å overse det.

Har du blitt pælmet ut fra dol? Hvor ble det av Grip?

Jepp..ble pælma ut, etter å ha omtalt sør i adekvate vendinger..hypotetisk selvsagt.

Skrevet

Jepp..ble pælma ut, etter å ha omtalt sør i adekvate vendinger..hypotetisk selvsagt.

Da burde han hete sørrrrrrrrrrrr dersom systemet skulle virke begge veier.

Skrevet

Pisspreik ad mass. Uten Hitler ville ikke jødene trengt sin egen stat, og dermeed hadde Israel aldri sett dagens lys.

Ja, godt poeng! Det beste hadde nok vært om Hitler ikke hadde vært.

Skrevet

Ja, godt poeng! Det beste hadde nok vært om Hitler ikke hadde vært.

Derom burde de fleste være enige..men slik er det tydligvis ikke.

Skrevet

Derom burde de fleste være enige..men slik er det tydligvis ikke.

er det mulig å påvtinge regimeendring utenifra?

Å skape demokratier etc.

Skrevet

er det mulig å påvtinge regimeendring utenifra?

Å skape demokratier etc.

Tja..man kan vel på sett og vis si at Japan ble tvangsdemokratisert. Dog.. med en snitt IQ på rundt 10 poeng høyere enn araberne i Irak, skjønte de antagelig selv sitt eget beste..

Gjest mest uenig
Skrevet

Det mest absurde jeg har lest på lenge.

"Er det ikke nettopp Vestens suverenitet som skaper terror?"

Nei, selvfølgelig ikke. Årsaken til terror er maktkåte muslimer som med Koranen i hånd vil ha resten av kloden til å danse etter sin pipe.

"Er det ikke fattigdom og undertrykkelse?"

Nei, hvorfor det?

"Er ikke det å krige mot terror ekvivalent med å knulle for jomfrudom?"

Vesten driver selvforsvar. Arabiske land driver angrepskrig. Vesten vil ikke påtvinge araberlandene sin kultur. Terrorstatene vil påtvinge vesten islam.

Skal man ikke kunne gjennomføre selvforsvar, aksepterer man pasifisme og egen undergang. Lykke til.

"Ved å gå inn med overlegne våpen mot disse menneskene, øker hatet, og "terroren" med."

Skjev framstilling. Den militære innsatsen har feilet nær fullstendig i Irak og Afganistan. I Kuwait gikk det bra.

En del årsaker til svikt i Irak og Afganistan:

* Etterretningssvikt (klarte ikke å ta utsmuglede biologiske våpen som ble sendt til Syria).

* Ikke tilstrekkelig oppgjør med opiumsdyrking (som finansierer motpartens krigføring) i Afganistan.

* Arresterte ikke de mullane/ismamene som driver propagandakrig og fyrer opp under konflikten.

* For ensidg vekt på krigføring uten nok bidrag til oppbygging av infrastruktur og tiltak som kunne vinne sivilbefolkningens sympati.

* Ikke nok vekt på mediainsats som viser konsekvenser av det muslimske presteskapets oppfording til terror.

* Ikke nok "angrep i dybden" som det kalles (folk som går inn skjult i landet før krigstart og "rydder vei".)

Det er de som mener at man i stedet for militær intervensjon med bakkestyrker kunne brukt etterretning til å ta masseødeleggelsevåpene og deretter brukt kun flyvåpen til å tynne ut motstandere. Det hadde nå gitt langt mindre tap. Ambisjonen om at man skal kunne skape demokrati i et land helt forkrøplet av islam, var for stor.

Selvfølgelig øker hatet mot vesten når de ble angrepet. Det muslimske presteskapet følte jo seg truet og startet sine første motangrep gjennom media!

Skrevet

Du har selvfølgelig et poeng, men rent hypotetisk så tror jeg at dersom Hitler (Adolf altså, jeg vet ikke hvor utbredt etternavnet er) hadde fått avsluttet "the final solution" før vi tok knekken på han, så ville verden vært et mye bedre sted å leve i dag.

Det er det mest motbydelige jeg har lest på lenge.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...