Gjest this is a signature Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Han fyren fra Aktuell Rapport virket suspekt da! hehe... Han og Dorthe måtte være en fin match. Ja, han var skikkelig ekkel.. Hehe 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Jeg synes ihvertfall det var skikkelig teit at han farmen fyren dro til Bali med den ene farmen jenta, når han har dame. Sånn type vil ikke jeg ha. Hvem fra farmen dro til Bali med hvem (fra Farmen)? *nysgjerrig* 0 Siter
Elis31 Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Hvem fra farmen dro til Bali med hvem (fra Farmen)? *nysgjerrig* De som "fant" hverandre der, ihvertfall som venner. Husker ikke navnene men hun unge jenta med hvitt hår, og han som gikk ut nå på lørdagen. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 De som "fant" hverandre der, ihvertfall som venner. Husker ikke navnene men hun unge jenta med hvitt hår, og han som gikk ut nå på lørdagen. Okei, Marianne og Dani tror jeg de heter? Men jeg trodde de begge var single jeg? 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Okei, Marianne og Dani tror jeg de heter? Men jeg trodde de begge var single jeg? Hun het vel Agnethe eller Agnetha. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Hun het vel Agnethe eller Agnetha. Agnete..Er ikke det hun nygifte dama med stemmen da? ;-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Agnete..Er ikke det hun nygifte dama med stemmen da? ;-) Det var det ja. Jeg har ikke fått med meg alle programmene og blander sammen ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.