Gå til innhold

Innslaget på God Kveld Norge

Anbefalte innlegg

Gjest this is a signature
Skrevet

Han fyren fra Aktuell Rapport virket suspekt da! hehe... Han og Dorthe måtte være en fin match.

Ja, han var skikkelig ekkel..

Hehe

Skrevet

Jeg synes ihvertfall det var skikkelig teit at han farmen fyren dro til Bali med den ene farmen jenta, når han har dame. Sånn type vil ikke jeg ha.

Hvem fra farmen dro til Bali med hvem (fra Farmen)?

*nysgjerrig*

Skrevet

Hvem fra farmen dro til Bali med hvem (fra Farmen)?

*nysgjerrig*

De som "fant" hverandre der, ihvertfall som venner. Husker ikke navnene men hun unge jenta med hvitt hår, og han som gikk ut nå på lørdagen.

Skrevet

De som "fant" hverandre der, ihvertfall som venner. Husker ikke navnene men hun unge jenta med hvitt hår, og han som gikk ut nå på lørdagen.

Okei, Marianne og Dani tror jeg de heter? Men jeg trodde de begge var single jeg?

Skrevet

Okei, Marianne og Dani tror jeg de heter? Men jeg trodde de begge var single jeg?

Hun het vel Agnethe eller Agnetha.

Skrevet

Hun het vel Agnethe eller Agnetha.

Agnete..Er ikke det hun nygifte dama med stemmen da? ;-)

Skrevet

Agnete..Er ikke det hun nygifte dama med stemmen da? ;-)

Det var det ja.

Jeg har ikke fått med meg alle programmene og blander sammen :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...