Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke anelse. Hvordan kan folk handle hus med en sånn lønn? Arv? Lotto?

Et eller annet stemmer ikke helt i regnskapet.

Vi har lån på nesten 2 mill. Men vi bruker ganske lite på privat forbruk. Uten at vi egentlig savner noe.

Men har utbetalt ca 28-30000 tilsammen i mnd, når bidragene er trukket fra. Så går det litt over 9000 på lånet.

Gjest Ulykkelig og feig...
Skrevet

Det var en tråd om det tidligere i dag eller var det i går. Den med hun som trodde at 1 mill var gjennomsnittelig for et par. Der stod et 370 000 i gjennomsnitt.

Jeg trodde ikke at en inntekt på 1 mill.var en middels norsk inntekt. Det er tydelig at jeg ordla meg feil, men med de boligprisene her vi bor og med kjenneskap til andres inntekt (våre venner og bekjente) så er vi sånn midt på treet når det gjelder inntekt. Selv om inntekten er god, sett med manges øyne, har vi ikke så god økonomi siden vi har mye lån og høye utgifter ellers også. Jeg sammenlignet meg ikke med hele Norges befolkning, men med de som jeg følte det naturlig å sammenligne meg med. Jeg er selv i et lavtlønnet yrke så jeg er langt unna snittet på 370.000. Jeg er bare ei fattiglus som var litt uheldig med ordvalget.

Skrevet

Jeg trodde ikke at en inntekt på 1 mill.var en middels norsk inntekt. Det er tydelig at jeg ordla meg feil, men med de boligprisene her vi bor og med kjenneskap til andres inntekt (våre venner og bekjente) så er vi sånn midt på treet når det gjelder inntekt. Selv om inntekten er god, sett med manges øyne, har vi ikke så god økonomi siden vi har mye lån og høye utgifter ellers også. Jeg sammenlignet meg ikke med hele Norges befolkning, men med de som jeg følte det naturlig å sammenligne meg med. Jeg er selv i et lavtlønnet yrke så jeg er langt unna snittet på 370.000. Jeg er bare ei fattiglus som var litt uheldig med ordvalget.

Og du tror boligprisene er billige her jeg bor ;o)

Men jeg har nesten ikke lån, da hadde jeg gått på dunken. Men jeg har hatt boliglån hele mitt liv bortsett fra to mnd i 2000.

Skrevet

360 000 mener jeg det ble sagt her på dol en gang. Men det er nok en del høytlønte som trekker godt opp her.

Skrevet

Ja, det var tider, det :o) Boliprisene var visst kunstig lave da.

Neida, de er kunstig høye nå! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...