Gå til innhold

Timelønn Butikkansatt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått jobb i en klesbutikk med tilbud om 108 kroner i timen. Er 27 år gammel og har jobbet i klesbutikk lenge. Er jeg helt på jordet når jeg mener at jeg burde hatt 120-130 kroner i timen?

Skrevet

Jeg jobber også i butikk og har 124,- pr time. Så det høres veldig lite ut det du er blitt tilbudt. Hvis du er organisert kan du ta kontakt med fagforeningen for å høre hvor mye du har krav på.

Gjest Butikkmedarbeider
Skrevet

Hørtes lite ut. Tarifflønna er 131,87 med full ansinnitet og du bør vel ha det når du er 27 år.

Skrevet

Jeg jobbet i klesbutikk som ufaglært og fikk 105,- i timen, så ja, jeg synes det høres lite ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...