Gå til innhold

Bruker du Ladycomp eller babycomp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sexlysten er borte og jeg tror kanskje p-pillene kan ha noe av skylden? (trionetta). Har en flott mann og flott forhold.

Lurer på om jeg skal bytte prevensjonsmiddel men kjenner ingen som bruker Ladycomp eller babycomp. Trenger å høre om noens erfaringer.

Fordeler og ulemper?????

Skrevet

Jeg brukte LadyComp i et år før vi fikk storesøster.

Fordeler:

- Du slipper tilføre kroppen hormoner.

- Du får full oversikt over din egen syklus.

- Du har verdens beste utangspunkt hvis/når dere vil prøve å få barn.

Ulemper:

- Selv om det bare tok 30 sek, så syns jeg faktisk det var litt stress å ta tempen hver morgen.

- Det tar en stund før LadyComp'en finner ut av syklusen din, det første halve året bestod av mye røde dager (men om du skal bruke den lenge har jo ikke dette så mye å si).

- Jeg klarte aldri helt å stole 100% på at jeg ikke ville bli gravid med LadyComp som eneste prevensjon. Før vi fikk storesøster var det helt ok (ettersom vi uansett var enige om å prøve "snart"), men etter at lillesøster kommer i mai vil jeg ha noe som er "sikkert som banken".

Skrevet

Har ei venninne med Ladycomp. Den høres jo vel og bra ut, men etter å ha brukt den i et par år har hun fremdeles bare noen få sikre dager i mnd, og resten lyser den på usikker. Så da blir det jo ikke særlig mye sex da, når man kanskje har 5 dager i mnd man kan boltre seg på..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...