Gå til innhold

situasjoner du ikke vil bli sett i

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du tenkt tanken, å guri håper ingen ser meg nå?

Eks. handle undertøy?

Klø seg i nesa? :)

*ja nå kjeder jeg meg*

Gjest hadde ikke vært festlig å bli beglodd da
Skrevet

Prøver en altfortrang bukse i et prøverom

Skrevet

Klø i nesa, nei!

Mens man onanerer er det derimot best å ikke bli sett, mener jeg.

Skrevet

Jeg har kjøpt medisin mot kjønnsykdom på apoteket.Det var ekstremt flau og jeg er utrolig glad ingen jeg kjente så meg der.

Skrevet

Som fjortis ønsket jeg å synke dypt når jeg kjøpte bind eller tamponger.

Som sekstenåring synes jeg det var utrolig flaut å kjøpe kondomer.

Som attenåring ville jeg ikke bli sett når jeg kjøpte undertøy.

Som tjueåring ville jeg ikke bli sett når jeg kjøpte graviditetstest.

Men ingen av de tingene sjenerer meg nå. Dessuten har jeg ikke bruk for kondomer, graviditetstester eller bind lengre.:0)

Ellers er dette situasjoner jeg ikke vil bli sett i:

1.Jeg slapp en fis på kjøkkenet hvor jeg jobber i den tro at ingen var der. En skikkelig "brakar" til kvinne å være- når en mannlig ansatt lå over sofakanten å leste ei bok. *ville være usynlig*

2.Å prøve ei bukse som ikke når deg lenger enn til knærne ettersom den er alt for lita.

3.Når man tryner eller faller på noe vis. Man ønsker kanskje at noen ser deg hvis du brekker lårhalsen eller et annet bein!??

4.Ellers synes jeg det er ubehagelig å bli sett på apoteket...

5. Pille nese

6. Klø seg i skrittet eller bak.

7. Klemme kviser.

8. Svette utenpå klærne når jeg trener. Man svetter som regel mest i skrittet og i panna. Så jeg sjekker altid (diskre?) om buksa mi er våt nedentil,hehe.

Skrevet

Men ingen av de tingene sjenerer meg nå. Dessuten har jeg ikke bruk for kondomer, graviditetstester eller bind lengre.:0)

1.Jeg slapp en fis på kjøkkenet hvor jeg jobber i den tro at ingen var der. En skikkelig "brakar" til kvinne å være- når en mannlig ansatt lå over sofakanten å leste ei bok. *ville være usynlig*

2.Å prøve ei bukse som ikke når deg lenger enn til knærne ettersom den er alt for lita.

3.Når man tryner eller faller på noe vis. Man ønsker kanskje at noen ser deg hvis du brekker lårhalsen eller et annet bein!??

5. Pille nese

7. Klemme kviser.

8. Svette utenpå klærne når jeg trener. Man svetter som regel mest i skrittet og i panna. Så jeg sjekker altid (diskre?) om buksa mi er våt nedentil,hehe.

jeg syntes også det å kjøpe bind var utrolig flaut.

Jeg bodde hos pappa også og tvingte han til å kjøpe det..

stakkars mann.

Skrevet

jeg syntes også det å kjøpe bind var utrolig flaut.

Jeg bodde hos pappa også og tvingte han til å kjøpe det..

stakkars mann.

Yes, pappaer synes sånt er kult.*knis* Likedan det å holde veska for henne.

Skrevet

Jeg vil ikke bli funnet død i en Bjørn Borg boxer.

Skrevet

Ler høyt!!!!

Skrevet

5. Pille nese

7. Klemme kviser.

:) det meste av det du nevner kunne jeg også skrevet under på!

Det med å prøve tøy som er for smått...guuuud jeg ser opp i taket om noen spionerer på meg!

Min mann var en periode rørlegger, de drev å la rør i taket over en garderobe å fikk se masse gøy. Grusomt gjort av butikken å ikke dekke garderoben ovenfra da!! de var nok stille som mus der de kikket ;)

Skrevet

:)))

Slippe en liten "fis"

Forferdelig pinlig ja!

Skrevet

Klø i nesa, nei!

Mens man onanerer er det derimot best å ikke bli sett, mener jeg.

*Kikker i vinduet nete gang*

Skrevet

Jeg har kjøpt medisin mot kjønnsykdom på apoteket.Det var ekstremt flau og jeg er utrolig glad ingen jeg kjente så meg der.

Da skulle jeg hatt ei luke i gulvet ja!

Skrevet

Kjøpe plate med Jenny Jensen.

Hva?? Da bør jeg være flau.... har nemlig ei jeg :)

"nå får du pinadø vaske klean dine sjøl...trallalalalala hehe

Skrevet

:) Hvilken boxer da?

Skrevet

Når jeg står foran speilet og gjør masse teite ting. Også vil jeg helst ikke høres når jeg er ute og går tur og prater med meg sjøl.

Skrevet

Hva?? Da bør jeg være flau.... har nemlig ei jeg :)

"nå får du pinadø vaske klean dine sjøl...trallalalalala hehe

Så du henne i kveld i Grand Prix-programmet? Hun er noe for seg selv, men hun er i alle fall seg selv, det skal hun ha. Jeg tror hennes sprudlende væremåte er ekte.

Men hun er jo bra harry. da.

Skrevet

Så du henne i kveld i Grand Prix-programmet? Hun er noe for seg selv, men hun er i alle fall seg selv, det skal hun ha. Jeg tror hennes sprudlende væremåte er ekte.

Men hun er jo bra harry. da.

Jeg så ikke ho på tv nei.. jaja, jo ho er sprudlende. Fint med sånne vesener også da :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...