Gå til innhold

Italienere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Man skal jo ikke generalisere, men når det gjelder italienere må jeg nesten gjøre et unntak. Jeg tror faktisk ikke jeg har møtt en eneste grei italierer!

Arrogante, lite vennlige, forfengelige...Mafiaens hjemland er det jo også. Flott land, men uhyggelige mennesker er inntrykket.

Har dere noen folkeslag dere har et dårlig forhold til?

Skrevet

lite å gjøre for tida eller?

Laster ned musikk.

Gjest god    nat
Skrevet

Kakeslag jeg har et utrolig dårlig forhold til: Fattigmenn og pepperkakemenn.

Begrunnelse: Fordi de er så utrolig fetende.

Skrevet

Nei. Men svensker har et dårlig forhold til meg.

F eks etter at en svenske prøvde å sjekke min dame, så spydde han ut over henne og meg. Etter det var han sur på meg.

Skrevet

Syns italienere er åpne og trivelige jeg. Og jeg har vært der mye.

Skrevet

Hmm... Skulle det være et folkeslag jeg ikke liker, er det hvertfall ikke italienere.

For et språk, For en mat. De jeg har møtt har vært hyggelige. Og der er en del vakre mannfolk der.... sikle.

Skrevet

Hmm... Skulle det være et folkeslag jeg ikke liker, er det hvertfall ikke italienere.

For et språk, For en mat. De jeg har møtt har vært hyggelige. Og der er en del vakre mannfolk der.... sikle.

EKLE mannfolk med et tonn gele og sosseklær.

Språket er også svært oppskrytt! Det er presist, men ikke vakkert.

Takke meg til spansk!

Skrevet

Vet ikke helt om det kvalifiserer som folkeslag, men jeg er desidert skeptisk til sånne som starter mer enn fem meningsløse dol-debatter daglig.

Gjest god  nat
Skrevet

Vet ikke helt om det kvalifiserer som folkeslag, men jeg er desidert skeptisk til sånne som starter mer enn fem meningsløse dol-debatter daglig.

Kan det være pus som er på ferde?

Skrevet

sorry

Skrevet

*LOL*

Gjest akk jaa
Skrevet

Nei. Men svensker har et dårlig forhold til meg.

F eks etter at en svenske prøvde å sjekke min dame, så spydde han ut over henne og meg. Etter det var han sur på meg.

"Men svensker har et dårlig forhold til meg."

Og så vil du emigrere til Sverige?

Skrevet

"Men svensker har et dårlig forhold til meg."

Og så vil du emigrere til Sverige?

Bare jeg kan finne surstrømmingsfrie soner.

Skrevet

Jeg har møtt flere kjempekoselige italienere. Skikkelige gentlemen, høflige, oppmerksomme, morsomme og blide.

Gjest akk jaa
Skrevet

Bare jeg kan finne surstrømmingsfrie soner.

Jaså? Fint med svensker som er sur på deg og spyr på deg? ;-)

Skrevet

Jaså? Fint med svensker som er sur på deg og spyr på deg? ;-)

Jeg har opplevd mye rart med svensker, de har en kultur som virker støtende på andre tror jeg. Flere ganger er svenskene avvist mens nordmenna fikk komme inn. Godt at de ikke har med seg surstrømming også.

Gjest Florencita
Skrevet

Jeg har opplevd mye rart med svensker, de har en kultur som virker støtende på andre tror jeg. Flere ganger er svenskene avvist mens nordmenna fikk komme inn. Godt at de ikke har med seg surstrømming også.

Du får lage deg en egen øy Keinstein

og forhåpentlivis blir det ikke bare deg der.

Skrevet

Du får lage deg en egen øy Keinstein

og forhåpentlivis blir det ikke bare deg der.

Jeg har en egen øy. Og der er bare meg. Men ikke bredbånd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...