Gjest zakkoo Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Man skal jo ikke generalisere, men når det gjelder italienere må jeg nesten gjøre et unntak. Jeg tror faktisk ikke jeg har møtt en eneste grei italierer! Arrogante, lite vennlige, forfengelige...Mafiaens hjemland er det jo også. Flott land, men uhyggelige mennesker er inntrykket. Har dere noen folkeslag dere har et dårlig forhold til? 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 lite å gjøre for tida eller? Laster ned musikk. 0 Siter
Gjest god nat Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Kakeslag jeg har et utrolig dårlig forhold til: Fattigmenn og pepperkakemenn. Begrunnelse: Fordi de er så utrolig fetende. 0 Siter
keinstein Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Nei. Men svensker har et dårlig forhold til meg. F eks etter at en svenske prøvde å sjekke min dame, så spydde han ut over henne og meg. Etter det var han sur på meg. 0 Siter
Osiris Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Syns italienere er åpne og trivelige jeg. Og jeg har vært der mye. 0 Siter
mchuldra Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Hmm... Skulle det være et folkeslag jeg ikke liker, er det hvertfall ikke italienere. For et språk, For en mat. De jeg har møtt har vært hyggelige. Og der er en del vakre mannfolk der.... sikle. 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Hmm... Skulle det være et folkeslag jeg ikke liker, er det hvertfall ikke italienere. For et språk, For en mat. De jeg har møtt har vært hyggelige. Og der er en del vakre mannfolk der.... sikle. EKLE mannfolk med et tonn gele og sosseklær. Språket er også svært oppskrytt! Det er presist, men ikke vakkert. Takke meg til spansk! 0 Siter
kamazi Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Vet ikke helt om det kvalifiserer som folkeslag, men jeg er desidert skeptisk til sånne som starter mer enn fem meningsløse dol-debatter daglig. 0 Siter
Gjest god nat Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Vet ikke helt om det kvalifiserer som folkeslag, men jeg er desidert skeptisk til sånne som starter mer enn fem meningsløse dol-debatter daglig. Kan det være pus som er på ferde? 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Vet ikke helt om det kvalifiserer som folkeslag, men jeg er desidert skeptisk til sånne som starter mer enn fem meningsløse dol-debatter daglig. sorry 0 Siter
morsan Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Særlig de hvite italienerne er ille - seige og smakløse! Huff! http://home.c2i.net/finnmarkhona/Hvit_italiener_2_small.jpg 0 Siter
morsan Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Vet ikke helt om det kvalifiserer som folkeslag, men jeg er desidert skeptisk til sånne som starter mer enn fem meningsløse dol-debatter daglig. *LOL* 0 Siter
Gjest akk jaa Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Nei. Men svensker har et dårlig forhold til meg. F eks etter at en svenske prøvde å sjekke min dame, så spydde han ut over henne og meg. Etter det var han sur på meg. "Men svensker har et dårlig forhold til meg." Og så vil du emigrere til Sverige? 0 Siter
keinstein Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 "Men svensker har et dårlig forhold til meg." Og så vil du emigrere til Sverige? Bare jeg kan finne surstrømmingsfrie soner. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Jeg har møtt flere kjempekoselige italienere. Skikkelige gentlemen, høflige, oppmerksomme, morsomme og blide. 0 Siter
Gjest akk jaa Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Bare jeg kan finne surstrømmingsfrie soner. Jaså? Fint med svensker som er sur på deg og spyr på deg? ;-) 0 Siter
keinstein Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Jaså? Fint med svensker som er sur på deg og spyr på deg? ;-) Jeg har opplevd mye rart med svensker, de har en kultur som virker støtende på andre tror jeg. Flere ganger er svenskene avvist mens nordmenna fikk komme inn. Godt at de ikke har med seg surstrømming også. 0 Siter
Gjest Florencita Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Jeg har opplevd mye rart med svensker, de har en kultur som virker støtende på andre tror jeg. Flere ganger er svenskene avvist mens nordmenna fikk komme inn. Godt at de ikke har med seg surstrømming også. Du får lage deg en egen øy Keinstein og forhåpentlivis blir det ikke bare deg der. 0 Siter
keinstein Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Du får lage deg en egen øy Keinstein og forhåpentlivis blir det ikke bare deg der. Jeg har en egen øy. Og der er bare meg. Men ikke bredbånd. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.