Gå til innhold

Erfaringer med "AktivFritid!?

Anbefalte innlegg

Gjest Pontiac
Skrevet

Skal kjøpe meg en tredemølle samt et par småting (sånn "rulleapparathjelp" til situps, en treningsmatte etc)

Ser at det er gode priser og interessante artikler på AktivFritids sine internet sider.

Er det noen som kjenner til disse og deres artikler?

Kvalitet, service etc.

Andre plasser som en kan kjøpe bra ting til bra priser?

Takk.

Skrevet

Jeg kjøpte meg en tredemølle der. Den holdt hva den lovet og servicen var meget bra. Jeg kan gi de beste anbefalinger.

Gjest Pontiac
Skrevet

Jeg kjøpte meg en tredemølle der. Den holdt hva den lovet og servicen var meget bra. Jeg kan gi de beste anbefalinger.

Spennende :)

Kan jeg spørre hvilken du kjøpte og om du er fornøyd med hvordan den virker, maksfarten osv?

Hvor fort går det fremover når et menneske jogger i greit tempo liksom? Den ene har maksfart på 10 kmt, men det sier ikke meg særlig for å være helt ærlig.

Er helt på randen av å bestille så jeg vil jo gjerne finne gode priser og fine plasser å handle da :)

Skrevet

Spennende :)

Kan jeg spørre hvilken du kjøpte og om du er fornøyd med hvordan den virker, maksfarten osv?

Hvor fort går det fremover når et menneske jogger i greit tempo liksom? Den ene har maksfart på 10 kmt, men det sier ikke meg særlig for å være helt ærlig.

Er helt på randen av å bestille så jeg vil jo gjerne finne gode priser og fine plasser å handle da :)

10 km i timen er for lite. Da får du aldri dratt til skikkelig, det blir bare rolig jogging hele tida. Du bør i alle fall ha en som kan komme opp i 16 km i timen.

Pass på å ikke kjøp altfor billig, og støtdempingen må være bra.

Gjest Pontiac
Skrevet

10 km i timen er for lite. Da får du aldri dratt til skikkelig, det blir bare rolig jogging hele tida. Du bør i alle fall ha en som kan komme opp i 16 km i timen.

Pass på å ikke kjøp altfor billig, og støtdempingen må være bra.

Okey Babette, takker :)

Skrevet

Okey Babette, takker :)

Bare hyggelig.

Er det OK hvis jeg hvisker at jeg skjønner hvem du er? Og at vi har snakket trening før?

Gjest Pontiac
Skrevet

Bare hyggelig.

Er det OK hvis jeg hvisker at jeg skjønner hvem du er? Og at vi har snakket trening før?

*ler godt*

:D

Det må du gjerne viske Babette, men er du sikker på det da, har vi snakket trimmings før? :o

Skrevet

*ler godt*

:D

Det må du gjerne viske Babette, men er du sikker på det da, har vi snakket trimmings før? :o

Det tror jeg vi har, ja.

Sikker kan man aldri være, men det var en tråd her for noen dager siden med tema hvordan man traff sin kjære.

Da fortalte du at han var naboen. Vi kan jo si det sånn at mye man leser her blir fort glemt, men det er enkelte historier som fester seg.

Hehe, et eksempel på dette er den stakkars "påskedama" for mange år siden. Det er nok den historien jeg husker aller best. Men det er altså lenge siden, og har for all del ingenting med deg å gjøre.

Gjest Pontiac
Skrevet

Det tror jeg vi har, ja.

Sikker kan man aldri være, men det var en tråd her for noen dager siden med tema hvordan man traff sin kjære.

Da fortalte du at han var naboen. Vi kan jo si det sånn at mye man leser her blir fort glemt, men det er enkelte historier som fester seg.

Hehe, et eksempel på dette er den stakkars "påskedama" for mange år siden. Det er nok den historien jeg husker aller best. Men det er altså lenge siden, og har for all del ingenting med deg å gjøre.

*ler*

Kanskje, kanskje ikke ;)

Jeg er ikke så steinhard i hukommelsen jeg da :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...