Gå til innhold

Piercing i dyret :)

Anbefalte innlegg

Gjest Pontiac
Skrevet

Dyret mellom bena altså, ikke hårdotten som ligger under soffan :D

Jeg er milevis unna å gjøre dette siden jeg nok er altfor redd for infeksjoner, komplikasjoner etc.

Men siden jeg er litt nysgjerrig så lurer jeg jo litt på:

Hvordan var det å ta den? (tenker påsett på klitoris)

Infeksjoner og komplikasjoner, hva skjedde, hvordan gikk det?

Hvordan er det å ha den der?

Hvordan funker den under samleie?

Trange bukser ol?

Tiden det tok før hevelse etc. gav seg og alt ble "normalt"?

I det hele tatt, hvordan er det å ha en piercing på dyret?

:D

Skrevet

Jeg nekter å tro at du får lov å sette den på klitoris.

Skrevet

"I dag er det kun få piercere, der udfører en piercing i selve klitoris". Det gjøres, altså.

http://www.oestrogen.dk/show_page.asp?pageid=1944

Det der er jo i klitoris FORHUD - der hvor de indre leppene møtes. I selve klitoris kan man jo ikke gjøre det -da er man jo ødelagt for livet. Leppene/forhuden er jo ganske følelsesløs.

Skrevet

Det kaller jeg nærmest omskjæring. Ikke å anbefale - de fleste setter den vel akkurat der de innerste leppene møtes?

Joda, de fleste gjør det. Men noen får altså satt det i selve klitoris, ifølge artikkelen.

Skrevet

Joda, de fleste gjør det. Men noen får altså satt det i selve klitoris, ifølge artikkelen.

gale mennesker. Det skulle vært forbudt -er ikke det kjønnslemlestelse da?

Skrevet

gale mennesker. Det skulle vært forbudt -er ikke det kjønnslemlestelse da?

Man skulle nesten tro det var det. Men kalles vel ikke det når man gjør det frivillig.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det virker nesten som om du forsvarer piercing i klitoris. Det artikkelen legger vekt på, er nettopp at man ikke skal pierce selve klitoris.

Det står jo at dersom man blir øm etter arrdannelse, så er det eneste som hjelper å fjerne klitoris! Da er det virkelig snakk om kjønnslemlestelse :(

Skrevet

Man skulle nesten tro det var det. Men kalles vel ikke det når man gjør det frivillig.

Men de burde likevel ikke ha lov til å gjøre det. Det er ikke lov å hjelpe andre til å dø heller....selv om det er aldri så frivillig....syk sammenligning, men likevel.

Gjest Pontiac
Skrevet

Jeg nekter å tro at du får lov å sette den på klitoris.

Åh? Men det er da skinn der å feste den i?

Hvor er det de fester den de som knebler dyret sitt da?

Gjest Pontiac
Skrevet

Det der er jo i klitoris FORHUD - der hvor de indre leppene møtes. I selve klitoris kan man jo ikke gjøre det -da er man jo ødelagt for livet. Leppene/forhuden er jo ganske følelsesløs.

Det er forhuden jeg mente, som jeg prøver å forklare i mitt andre innlegg.

Jeg synes det virker skummelt å sette gjennom brusk eller annet hardt, det må være gjennom tynn hud.

:)

Skrevet

Det virker nesten som om du forsvarer piercing i klitoris. Det artikkelen legger vekt på, er nettopp at man ikke skal pierce selve klitoris.

Det står jo at dersom man blir øm etter arrdannelse, så er det eneste som hjelper å fjerne klitoris! Da er det virkelig snakk om kjønnslemlestelse :(

"Det virker nesten som om du forsvarer piercing i klitoris".

Hæ?? Hvordan i alle dager klarer du å lese det av innleggene mine? flisa spurte om noen i det hele tatt gjorde det, og det er det tydeligvis noen som gjør, derav linken. Jeg synes det er galskap med piercing i underlivet, klitoris eller ei.

Skrevet

Men de burde likevel ikke ha lov til å gjøre det. Det er ikke lov å hjelpe andre til å dø heller....selv om det er aldri så frivillig....syk sammenligning, men likevel.

Helt enig i at det ikke burde vært lov.

Skrevet

Åh? Men det er da skinn der å feste den i?

Hvor er det de fester den de som knebler dyret sitt da?

Ja - i forhuden er ok.

Skrevet

Det er forhuden jeg mente, som jeg prøver å forklare i mitt andre innlegg.

Jeg synes det virker skummelt å sette gjennom brusk eller annet hardt, det må være gjennom tynn hud.

:)

det er ikke vondt sies det :)

Skrevet

Helt enig i at det ikke burde vært lov.

Ikke sikkert det er heller....

Skrevet

Ja - i forhuden er ok.

Hvor mange millimeter er det til "kritisk" vev?

Hvis f eks en mulitresistent gul stafylokokk tilfeldigvis skulle være i nærheten?

Er den i stand til å "rasere hele tomta" for alltid?

Den finnes nå oftere på mobiltelefoner og i øra på hunder. Det er mer bakterier på telefonen enn på toalettsetet.

Skrevet

Hvor mange millimeter er det til "kritisk" vev?

Hvis f eks en mulitresistent gul stafylokokk tilfeldigvis skulle være i nærheten?

Er den i stand til å "rasere hele tomta" for alltid?

Den finnes nå oftere på mobiltelefoner og i øra på hunder. Det er mer bakterier på telefonen enn på toalettsetet.

Helt enig - jeg fatter ikke at noen vil dette - men dem om det.

Skrevet

Helt enig - jeg fatter ikke at noen vil dette - men dem om det.

Det eneste som er spennende er om mekansimen blir rasert eller ikke.

Risiko og konsekvens er to kriterier som ikke kan sammenlignes. Mange må bli over 40 år før de får full glede av saker og ting, så de beste åra ligger foran.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...