Gjest orker ikke mer snart Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Jeg er gravid. Helt i starten av svangerskapet og har hatt migrene siden i går. Jeg vet ikke om jeg tør ta en pille. Det står i felleskatalogen: "Graviditet/Amming: Overgang i placenta: Sikkerheten ved bruk under graviditet er ikke klarlagt. Overgang i morsmelk: Går over hos rotte. Amming bør unngås i ett døgn etter behandling." Hva skal jeg gjøre. Holder ikke ut mer. Men jeg vil ikke skade noen heller. Noen forslag? 0 Siter
Gjest orker ikke mer snart Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Det er ikke helt riktig at jeg er gravid, men jeg forsøker å bli det og det er noen dager for tidlig å ta en test. Vil jo ikke gjøre feil - i tilfelle, men kan jo ikke gå rundt med sånn hodepine uten å ta pille når jeg ikke en gang vet om jeg er gravid. 0 Siter
April Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Jeg tok ingen ting mot migrene de første månedene i svangerskapet. Etter tre mnd. sa legen jeg kunne ta paracet, noe som ikke funker mot migrene... Så det jeg har gjort i mine to svangerskap er å la det stå til med migreneanfallet, sove ut etterpå og prøve å gjøre minst mulig av det jeg vet utløser migreneanfall. Det var mange tunge, fæle dager ja. 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Det er ikke helt riktig at jeg er gravid, men jeg forsøker å bli det og det er noen dager for tidlig å ta en test. Vil jo ikke gjøre feil - i tilfelle, men kan jo ikke gå rundt med sånn hodepine uten å ta pille når jeg ikke en gang vet om jeg er gravid. Hvis det er så tidlig i svangerskapet så har ikke du og fosteret felles blod osv ennå. Jeg ville tatt en pille nå, og så heller bestilt meg time hos legen dersom testen viser positiv. 0 Siter
fresja Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Heldigvis tar migrenen en pause under svangerskapet for mange. Jeg hadde bare litt lett hodepine en gang langt ut i svangerskapet, og tok da en svak hodepinetablett. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.