Gå til innhold

Hvor mange brødskiver er det meste du har greid å trøkke i deg på én gang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarte akkurat 7 tjukke , to av de med kyllingfileter oppå og to med brunost.

Er jeg den ukronede dronninga av svær magesekk eller?

Skrevet

Hva hadde du på de 3 andre?

Bare smør. Det var de 3 første. Før jeg så at vi hadde en boks med stekte kyllingfileter innerst i skapet :)

Fordøyer det hele med en kopp nescafe cappuccino nu.

Bliss!

Skrevet

Mener at jeg, i likhet med Flisa, spiste 11 skiver en gang i barndommen. Konkurrerte med en fetter.

Skrevet

Jeg spiste 9 brødskiver med bringebærsyltetøy en gang i barndommen. Mor hadde bakt grovt brød og det var himmelsk godt med bringebærsyltetøy på, husker jeg:o)

Skrevet

Jeg husker at jeg spiste 8 skiver til kvelds en gang da jeg var åtte år. Jeg ville ikke legge meg, og eneste gyldige grunn for å være oppe lenger var at man var mer sulten :o)

Men det var loffskiver da.

Skrevet

Tror jeg greide 6 brødskiver en gang da jeg var liten, spiste dem i fart mens jeg løp rundt og lekte. Med nugatti husker jeg.

Men ellers er jeg ganske så stappa etter 3 skiver, pleier aldri spise mer enn 2 om gangen. Etter 4 er jeg sikkert stappmett, men det vil jeg ikke prøve en gang.

Skrevet

Ikke brødskiver, men jeg spiste en hel kg lasagne alene en gang.

Gjest ferskentre
Skrevet

Tror det var 6 tjukke skiver. Sammenklappa med ost og skinke og tomat og agurk imellom.

tzatziki1365380058
Skrevet

3

Og når jeg leser nedover her, skjønner jeg ikke hvorfor det er jeg som har BMI i øverste del av normalområde :) !!

Skrevet

3

Og når jeg leser nedover her, skjønner jeg ikke hvorfor det er jeg som har BMI i øverste del av normalområde :) !!

Lav forbrenning? Å spise ofte holder forbrenningen oppe.

Skrevet

Før spiste jeg glatt 10 skiver til et måltid.

Nå prøver jeg å begrense meg, og stopper etter 2 eller 3. Men det hadde ikke vært noe problem å trykke i meg mer.

Skrevet

Jeg trykker gjerne i meg fem-seks skiver jeg, så sju skiver er ikke helt unormalt her i heimen;-)

Når jeg amma, kunne jeg sette til livs 12-13 skiver i samme slengen. Det var en smule pinlig, så gubben fikk ikke lov å røpe det for noen.. Hadde jeg ikke spist så mye tror jeg at jeg hadde vært rimelig skrapa på slutten av ammeperioden ;-)

hare1365380455
Skrevet

Jeg pleier å spise 1-2 brødskiver. Jeg spiste nok mer da jeg var yngre. :)

tzatziki1365380058
Skrevet

Jeg trykker gjerne i meg fem-seks skiver jeg, så sju skiver er ikke helt unormalt her i heimen;-)

Når jeg amma, kunne jeg sette til livs 12-13 skiver i samme slengen. Det var en smule pinlig, så gubben fikk ikke lov å røpe det for noen.. Hadde jeg ikke spist så mye tror jeg at jeg hadde vært rimelig skrapa på slutten av ammeperioden ;-)

Du spiser ikke fem - seks skiver til ett måltid??? Og ikke flere ganger om dagen, vel??

Mener å huske at du er relativt tynn?

Åh nå ble jeg SUR :(

Ikke på deg altså, men det er jammen urettferdig....!!

Skrevet

Kommer jo an på hvor tjukke de er og hvor grovt brødet er.

Skulle nok klart 3/4 av et brød hvis jeg ville.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...