Gjest Ukrona Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Klarte akkurat 7 tjukke , to av de med kyllingfileter oppå og to med brunost. Er jeg den ukronede dronninga av svær magesekk eller? 0 Siter
Gjest ukrona Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Hva hadde du på de 3 andre? Bare smør. Det var de 3 første. Før jeg så at vi hadde en boks med stekte kyllingfileter innerst i skapet Fordøyer det hele med en kopp nescafe cappuccino nu. Bliss! 0 Siter
fresja Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Mener at jeg, i likhet med Flisa, spiste 11 skiver en gang i barndommen. Konkurrerte med en fetter. 0 Siter
Lurveline Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Jeg spiste 9 brødskiver med bringebærsyltetøy en gang i barndommen. Mor hadde bakt grovt brød og det var himmelsk godt med bringebærsyltetøy på, husker jeg:o) 0 Siter
filiokus81 Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Jeg husker at jeg spiste 8 skiver til kvelds en gang da jeg var åtte år. Jeg ville ikke legge meg, og eneste gyldige grunn for å være oppe lenger var at man var mer sulten ) Men det var loffskiver da. 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Puh, jeg spiste 12 til frokost da jeg var yngre. 0 Siter
amber sun Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Tror jeg greide 6 brødskiver en gang da jeg var liten, spiste dem i fart mens jeg løp rundt og lekte. Med nugatti husker jeg. Men ellers er jeg ganske så stappa etter 3 skiver, pleier aldri spise mer enn 2 om gangen. Etter 4 er jeg sikkert stappmett, men det vil jeg ikke prøve en gang. 0 Siter
Gjest Stønn Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Ikke brødskiver, men jeg spiste en hel kg lasagne alene en gang. 0 Siter
Gjest ferskentre Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Tror det var 6 tjukke skiver. Sammenklappa med ost og skinke og tomat og agurk imellom. 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 3 Og når jeg leser nedover her, skjønner jeg ikke hvorfor det er jeg som har BMI i øverste del av normalområde !! 0 Siter
Gjest Stønn Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 3 Og når jeg leser nedover her, skjønner jeg ikke hvorfor det er jeg som har BMI i øverste del av normalområde !! Lav forbrenning? Å spise ofte holder forbrenningen oppe. 0 Siter
Tonette Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Før spiste jeg glatt 10 skiver til et måltid. Nå prøver jeg å begrense meg, og stopper etter 2 eller 3. Men det hadde ikke vært noe problem å trykke i meg mer. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Jeg trykker gjerne i meg fem-seks skiver jeg, så sju skiver er ikke helt unormalt her i heimen;-) Når jeg amma, kunne jeg sette til livs 12-13 skiver i samme slengen. Det var en smule pinlig, så gubben fikk ikke lov å røpe det for noen.. Hadde jeg ikke spist så mye tror jeg at jeg hadde vært rimelig skrapa på slutten av ammeperioden ;-) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Jeg pleier å spise 1-2 brødskiver. Jeg spiste nok mer da jeg var yngre. 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Jeg trykker gjerne i meg fem-seks skiver jeg, så sju skiver er ikke helt unormalt her i heimen;-) Når jeg amma, kunne jeg sette til livs 12-13 skiver i samme slengen. Det var en smule pinlig, så gubben fikk ikke lov å røpe det for noen.. Hadde jeg ikke spist så mye tror jeg at jeg hadde vært rimelig skrapa på slutten av ammeperioden ;-) Du spiser ikke fem - seks skiver til ett måltid??? Og ikke flere ganger om dagen, vel?? Mener å huske at du er relativt tynn? Åh nå ble jeg SUR Ikke på deg altså, men det er jammen urettferdig....!! 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Kommer jo an på hvor tjukke de er og hvor grovt brødet er. Skulle nok klart 3/4 av et brød hvis jeg ville. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.