Gå til innhold

Hvor mange brødskiver er det meste du har greid å trøkke i deg på én gang?

Anbefalte innlegg

Gjest milliee
Skrevet

om det er fersk loff med banan til pålegg og melk, kan jeg klarer nesten hele brødet

Gjest kvitsymra
Skrevet

Da eg var tenåring, klarte eg å spise 16 knekkebrød på en kveld. Lang som en stilk, og stor forbrenning. :c)

Skrevet

Opp til for noen år siden, så kunne jeg spise opp til 15 brødskiver hvis jeg hadde tid til å sitte å spise så lenge. Selv da så kunne ja ha spist mer, men var mer lei enn mett. Jeg er slank også, men har alltid hatt stor forbrenning.

Nå spiser jeg sjeldent over 4 brødskiver.

Skrevet

Du spiser ikke fem - seks skiver til ett måltid??? Og ikke flere ganger om dagen, vel??

Mener å huske at du er relativt tynn?

Åh nå ble jeg SUR :(

Ikke på deg altså, men det er jammen urettferdig....!!

Jeg spiser ikke så mange skiver når jeg f.eks. er på jobb og spiser matpakka mi. Når jeg spiser skivemåltider hjemme (frokost i helgene bl.a.) går det gjerne mellom fire og seks skiver, ja;-)

*litt småflau*

Jeg er vel det jeg vil si er ganske normalt slank (str.36-38) og antar jeg har ganske høy forbrenning. Blir kjapt sulten igjen også :-/

tzatziki1365380058
Skrevet

Jeg spiser ikke så mange skiver når jeg f.eks. er på jobb og spiser matpakka mi. Når jeg spiser skivemåltider hjemme (frokost i helgene bl.a.) går det gjerne mellom fire og seks skiver, ja;-)

*litt småflau*

Jeg er vel det jeg vil si er ganske normalt slank (str.36-38) og antar jeg har ganske høy forbrenning. Blir kjapt sulten igjen også :-/

Jeg trodde egentlig overvekt kom av at man spiste mer enn andre, jeg, men nå begynner jeg å lure. Hadde jeg lagt i meg slike mengder, så hadde BMI'en min vært langt over normalen, i stedet for å befinne seg "høyt" i normalområdet.

Trodde egentlig ikke det var så store forskjeller, men så vet jeg jo ikke hva du spiser ellers,da.

Skrevet

Jeg trodde egentlig overvekt kom av at man spiste mer enn andre, jeg, men nå begynner jeg å lure. Hadde jeg lagt i meg slike mengder, så hadde BMI'en min vært langt over normalen, i stedet for å befinne seg "høyt" i normalområdet.

Trodde egentlig ikke det var så store forskjeller, men så vet jeg jo ikke hva du spiser ellers,da.

Jeg spiser egentlig ganske sunt, tror jeg. På kvelden unngår jeg å spise masse brødskiver, for da merkes det på vekta med en gang. Siden jeg er ganske aktiv på dagtid, så antar jeg at brødskivene mine går "rett gjennom systemet" ;-)

Jeg har funnet trivselsvekta mi og er mer forsiktig når jeg merker at buksene begynner å stramme. Før kunne jeg spise hva jeg ville uten å legge på meg et gram. Nå som jeg er 36 år gammel og har født tre barn, merker jeg at jeg at vekta lett kan gå opp dersom jeg ikke passer på å også spise sunn mat.

Skrevet

For et par-tre år siden måtte jeg faste ett døgn på grunn av en undersøkelse og da trødde jeg glatt nedpå 6 tjukke loffskiver med sjokonøtt etterpå. :o)

Gi meg en formloff og en boks sjokonøtt og jeg skal være i stand til å trø i meg bortimot hele loffen! Tør dog ikke prøve for det vil nesten være pinlig... Og et kaloriinntak som ikke ligner grisen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...