Gå til innhold

Når den ene ikke liker de andre.

Anbefalte innlegg

Gjest blåklokker i hagen
Skrevet

Hvordan blir det når et par bor sammen og har familie, og den ene ikke liker de gamle vennene til den andre? Hva gjør man da? Om den ene i sommer gikk på besøk med barn og uten mann, og de spør hvorfor han ikke kunne? Jeg har lyst til å invitere disse vennene en dag, og det kan jeg vel?

Skrevet

Som regel er det vel gjensidig - så da er det vel greit?

Skrevet

Min kjære har en kompis jeg ikke liker, og han vet dette. Heldigvis er vi litt slik at vi har en del av vennene våre for oss selv uansett, så det er mer naturlig at jeg dukker opp alene. Jeg blir med på besøk til ham iblant dog, men da er jeg forholdsvis tilbaketrukken med prating. Det er det samme når han er på besøk her. Tror denne kompisen forstår at jeg ikke akkurat digger ham, men så lenge samboern min vil ha ham som venn må han få lov til akkurat det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...