Gå til innhold

Programmer som begynner ved PC-start

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå litt vel mange programmer som slår seg på med en gang jeg logger meg inn/skrur på pcn'n min. Ting som winamp, quicktime, skype... hvordan kan jeg gjøre det slik at de ikke åpnes hver gang jeg starter maskina, uten å måtte laste dem ned på nytt? Vil gjerne gjøre ikon-menyen nederst til venstre mye mindre innholdsrik ;)

Skrevet

Kjør

msconfig

takk. prøvde det, men jeg må innrømme at jeg er litt forvirra. når jeg tar bort de programmene jeg ikke vil skal starte opp, velger config-greia en selektiv-startgreie som gjør menyen nederst grå og det samme med start-menyen. hvordan unngår jeg det? jeg fjerner winamp, nero, quictime, skype, og virtual deamon manager

Skrevet

takk. prøvde det, men jeg må innrømme at jeg er litt forvirra. når jeg tar bort de programmene jeg ikke vil skal starte opp, velger config-greia en selektiv-startgreie som gjør menyen nederst grå og det samme med start-menyen. hvordan unngår jeg det? jeg fjerner winamp, nero, quictime, skype, og virtual deamon manager

Les hjelpetekst. Men det er en mangeslungen vitenskap, og det er mye du bør vite om de ulike programmene. Ting er ofte ikke slik de ser ut som. Du kan også ha aktive virus, trojanere eller rootkits du ikke vet om. Det fins nok av ukjente slike, dvs som viruskontrollene ikke finner.

Skrevet

Les hjelpetekst. Men det er en mangeslungen vitenskap, og det er mye du bør vite om de ulike programmene. Ting er ofte ikke slik de ser ut som. Du kan også ha aktive virus, trojanere eller rootkits du ikke vet om. Det fins nok av ukjente slike, dvs som viruskontrollene ikke finner.

godt mulig. jeg fjerner bare de tingene jeg vet hva er. resten lar jeg ligge, og håper at kanskje alle de freebe-anti-spyware-etc-tingene jeg har tar dem.

Skrevet

godt mulig. jeg fjerner bare de tingene jeg vet hva er. resten lar jeg ligge, og håper at kanskje alle de freebe-anti-spyware-etc-tingene jeg har tar dem.

Prøv MS Defender

Skrevet

I de fleste av disse programmene kan du stille det inn i selve programmet.

Skrevet

I de fleste av disse programmene kan du stille det inn i selve programmet.

fikk det til på tre av programmene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...