Gå til innhold

Sykt barn- krav på fri???

Anbefalte innlegg

trenger hjelp nå!
Skrevet

Jenta mi fylte 12 år i slutten av januar, og ligger nå rett ut med feber og influensa-symptomer.

Er det til barnet fyller 12 man har krav på å være hjemme med sykt barn eller er det til og med det året de fyller 12??

Må nok ta henne med til legen i morgen, og da må jeg bruke egenmelding. Jobber i IA- bedrift (inkluderende arbeidsliv)

På forhånd takk!

trenger hjelp nå!
Skrevet

uff! mitt problem i et nøtteskall...

Noen steder står det til og med det året barnet fyller 12, og andre steder står det ...når man har omsorg for barn under 12.

Vel, vel- takk begge to!! Jeg blir hjemme i morgen med jenta mi uansett, så får jeg heller jobbe inn igjen ei vakt senere! Her går nemlig sykt barn foran alt annet!!

Ha en fin søndag, og igjen- takk for hjelpen!

trenger hjelp nå!
Skrevet

Hvis du trykker på note 3 i den linja, får du opp info om at det er ut det året barnet fyller 12 år :)

Åhhh! Tusen takk!! Du er en engel!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...