Gå til innhold

Har du også en sløve dag?

Anbefalte innlegg

Gjest Tacomix
Skrevet

Etter en sikkelig koslig kveld i går, så er jeg så trøtt idag. Sov fram til klokka ett. Tok en liten gå tur etter at jeg hadde ordna meg. Nå spiser jeg frokost. Noen andre som er like sløve idag eller?

Gjest Tacomix
Skrevet

Ikke bare i dag, men ja :)

Jeg føler meg helt borte idag:P! Blir vel først våken når jeg må legge meg igjen i kveld;)

hare1365380455
Skrevet

Nei, jeg har ikke hatt tid til det. Men senere i kveld må jeg sløve litt! :)

Gjest Aviaana
Skrevet

ja. Våknet også rundt ett. lader opp til storvask på kjøkkenet. tror vi må holde på til langt på natt for å bli ferdige.

Gjest Tacomix
Skrevet

ja. Våknet også rundt ett. lader opp til storvask på kjøkkenet. tror vi må holde på til langt på natt for å bli ferdige.

Lykke til med storvasken;)! Idag føler jeg bare for å våkne til en ny og krevende uke! Er helt borte idag:P

Gjest Tacomix
Skrevet

Nei, jeg har ikke hatt tid til det. Men senere i kveld må jeg sløve litt! :)

Ja, du må sløve i kveld. Skal få lov til det av meg;)!

hare1365380455
Skrevet

Ja, du må sløve i kveld. Skal få lov til det av meg;)!

Takk, det var godt! *gleder meg*

Gjest Tacomix
Skrevet

Takk, det var godt! *gleder meg*

Nyt kvelden, den er til din ære:)!

Ha en fortsatt fin søndag:)

*Jeg skal prøve å våkne nå:P, men ser ikke til at jeg lykkes:|*

Skrevet

Supersløv

Har vært ute to dager på rad. I natt måtte jeg sove på sofaen for en litt for full kompis kapra senga mi. Kjenner det i ryggen nå :)

Gjest Tacomix
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1170602630' post='3510040]

Supersløv

Har vært ute to dager på rad. I natt måtte jeg sove på sofaen for en litt for full kompis kapra senga mi. Kjenner det i ryggen nå :)

Håper ryggen blir bedre av stivheten;)! Jeg sitter her og tenker på når jeg skal bli våken.

*TENKER*

Gjest Tacomix
Skrevet

Nå tror jeg at jeg skal finne min ynglingsplass og prøve å våkne litt! Ha en fortsatt fin sløve dag:)

Gjest astronomer mot orddeling
Skrevet

Ja, jeg har en så sløv dag på jobben at jeg til og med gidder å rette på overskriften din... Det heter ikke sløve dag, (hvis du ikke snakker om han sløve kompisen din Dag), men sløvedag! *hihi*

;-b

Skrevet

Håper ryggen blir bedre av stivheten;)! Jeg sitter her og tenker på når jeg skal bli våken.

*TENKER*

Det blir den nok. Dessuten trengte han nok senga mer enn meg. Han så litt sliten ut. He he

Gjest Tacomix
Skrevet

Ja, jeg har en så sløv dag på jobben at jeg til og med gidder å rette på overskriften din... Det heter ikke sløve dag, (hvis du ikke snakker om han sløve kompisen din Dag), men sløvedag! *hihi*

;-b

Ja, jeg er trøtt som du ser! Jeg vet godt hvordan en korrekt skal skrive. Men en kan jo ikke skrive riktig når en er sløv. Da kan en hvertfall ikke kalle seg det:P

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1170602630' post='3510040]

Supersløv

Du har vel ikke fått rødvinsflekker på nonnekappen, vel?

Gjest atronomer mot orddeling
Skrevet

Ja, jeg er trøtt som du ser! Jeg vet godt hvordan en korrekt skal skrive. Men en kan jo ikke skrive riktig når en er sløv. Da kan en hvertfall ikke kalle seg det:P

he he nettopp! hvis du skrev alt riktig hadde sikkert noen kommentert det også og fortalt deg at du ikke var så sløv som du lot som.

Nei nå må det komme noen kunder her før jeg tørner sprø!

Skrevet

Du har vel ikke fått rødvinsflekker på nonnekappen, vel?

Selvfølgelig ikke. Jeg holdt meg vekke fra alkoholen og bare passet på tregende.

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1170605092' post='3510091]

Selvfølgelig ikke. Jeg holdt meg vekke fra alkoholen og bare passet på tregende.

Jeg er så stolt av deg. Du holder din sti ren uansett jordiske fristelser.

Et forbilledlig eksempel for de mange villfarne!

Skrevet

Sukk, her er 2 av 3 barn syke med influensa og høy feber. Jeg er bare gruggen, men har ikke feber. MAnnen er trøtt og sur. Og det siste barnet er blid og fornøyd og full av energi.

Nei, jeg har ingen sløvedag...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...