Gå til innhold

Har du også en sløve dag?

Anbefalte innlegg

Gjest Tacomix
Skrevet

Sukk, her er 2 av 3 barn syke med influensa og høy feber. Jeg er bare gruggen, men har ikke feber. MAnnen er trøtt og sur. Og det siste barnet er blid og fornøyd og full av energi.

Nei, jeg har ingen sløvedag...

Stakkar! Håper dine unger blir friske snart!

Endelig har jeg blitt våken også! Tok litt tid!

God bedring til dere alle!

Skrevet

Ja, jeg har en så sløv dag på jobben at jeg til og med gidder å rette på overskriften din... Det heter ikke sløve dag, (hvis du ikke snakker om han sløve kompisen din Dag), men sløvedag! *hihi*

;-b

I Stavanger sier vi "ein sløve dag"... altså ikke sløvedag, men slØve dag.

Gjest Tacomix
Skrevet

I Stavanger sier vi "ein sløve dag"... altså ikke sløvedag, men slØve dag.

Da kan jeg faktisk ha rett i det jeg sier da. Jeg er innflytter til stavanger og har vel begynt å legge litt om ordene nå uten at jeg legger merke til det, så da er det riktig da. Tusen takk:)

Skrevet

heisann :) Jadda, jeg har ikke gjort de store sprellene i dag. Akkurat som en søndag skal være synes jeg. Vasket tøy og laget middag er vel de største nstrengelsene mine. Og så har jeg lekt butikk med tulla mi :)

Skrevet

Jeg er så stolt av deg. Du holder din sti ren uansett jordiske fristelser.

Et forbilledlig eksempel for de mange villfarne!

*Neie dypt*

Du er jo mitt o'store forbilde

Gjest Tacomix
Skrevet

heisann :) Jadda, jeg har ikke gjort de store sprellene i dag. Akkurat som en søndag skal være synes jeg. Vasket tøy og laget middag er vel de største nstrengelsene mine. Og så har jeg lekt butikk med tulla mi :)

Hei! Godt at du ikke har slitet deg helt ut da:)!

Først nå er jeg våken. Men sitter her og tenker hva jeg skal ha til middag. Jeg aner rett og slett ikke. Må bli noe jeg kan kjøpe ute, men jeg har ikke peiling. Kanskje det ikke blir noe middag på meg.

Skrevet

Hei! Godt at du ikke har slitet deg helt ut da:)!

Først nå er jeg våken. Men sitter her og tenker hva jeg skal ha til middag. Jeg aner rett og slett ikke. Må bli noe jeg kan kjøpe ute, men jeg har ikke peiling. Kanskje det ikke blir noe middag på meg.

Du må få i deg noe mat ja. Kanskje du kan lage deg en god suppe og ha brødskiver til? Tar ikke lange tiden i allefall. ps: Takk for mail forresten, skal få svart deg :)

Gjest Tacomix
Skrevet

Du må få i deg noe mat ja. Kanskje du kan lage deg en god suppe og ha brødskiver til? Tar ikke lange tiden i allefall. ps: Takk for mail forresten, skal få svart deg :)

Problemet her er at jeg ikke har noe særlig mat hjemme denne helga. Hadde ikke lyst på noe igår når jeg var i butikken, men vet ikke hva jeg skal ha.

Frister heller ikke å gå ut nå i kveld. Så jeg finner meg sikkert noe langt inni skapet:P!

Blir koslig å få mail tilbake:)! Ha en fortsatt fin kveld, så skal jeg alltis finne meg noe å ha til mat!

Skrevet

Jeg spiser frokost NÅ jeg. Tror nok jeg må våke hele natta ja...... Også har jeg ropt så mye igår at jeg er hes. Jepp, men formen er fin!

Skrevet

Jeg har hatt en hel sløvehelg jeg - mest fordi jeg ikke har vært helt i form da men. I dag føler jeg meg litt bedre enn i går heldigvis, men har ikke gjort noe fornuftig i dag, bortsett fra å vaske litt tøy, og skifte på nytt sengetøy. Gleder meg til å legge meg da.

Kos deg videre med sløvingen.

Skrevet

Stakkar! Håper dine unger blir friske snart!

Endelig har jeg blitt våken også! Tok litt tid!

God bedring til dere alle!

Jada, det går vel en ukes tid, så hopper og spretter de rundt som vanlig. Får bare håpe at hun i midten ikke blir syk da...

Jeg husker slike deilige, sløve søndager. Det var veldig godt, men man ble faktisk litt sliten også :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Er ganske sløv i dag, ja. I går fikk jeg nemlig omgangssyke, så det gikk i hele natt med åpne sluser begge veier, for å si det sånn.

Nå drikker jeg glasscola og spiser potetskruer, håper formen bedrer seg snart.

LEI AV Å VÆRE SJUK HVER HELG! Grr.

Gjest Tacomix
Skrevet

Er ganske sløv i dag, ja. I går fikk jeg nemlig omgangssyke, så det gikk i hele natt med åpne sluser begge veier, for å si det sånn.

Nå drikker jeg glasscola og spiser potetskruer, håper formen bedrer seg snart.

LEI AV Å VÆRE SJUK HVER HELG! Grr.

Stakkar. Må ærlig innrømme at jeg kjenner til det å være syk, er det ofte selv. Men har ikke vært så mye av det i det siste.

Du må virkelig ha god bedring. Sender over alt som kan føle deg bedre. GOD BEDRING:)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Stakkar. Må ærlig innrømme at jeg kjenner til det å være syk, er det ofte selv. Men har ikke vært så mye av det i det siste.

Du må virkelig ha god bedring. Sender over alt som kan føle deg bedre. GOD BEDRING:)

Takk, det hjelper nok. :)

hare1365380455
Skrevet

Jada, det går vel en ukes tid, så hopper og spretter de rundt som vanlig. Får bare håpe at hun i midten ikke blir syk da...

Jeg husker slike deilige, sløve søndager. Det var veldig godt, men man ble faktisk litt sliten også :)

Nå blir det to uker til neste sløve-søndag.... Jeg begynner å bli skikkelig lei den helgejobbingen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...