Gå til innhold

Skjønner ikke denne vitsen...

Gjest dum jente, men har sprettrumpe!!!! og det er det viktigste

Anbefalte innlegg

Skrevet

Two hikers on a trail came around the bend to find an enormous brown bear about 75 yards up the trail. The bear spies them and begins running toward them at a full gallop. One hiker drops his backpack, sits down, throws off his boots, and starts lacing up a pair of running shoes. The other hiker says: "What are you doing? You will never outrun that bear!". The first hiker replies: "I don't have to outrun the bear...".

Forklar meg. :-)

Skrevet

Han må bare løpe fra han andre...

Ååå... takk..

Skrevet

Han må ikke springe fortere enn bjørnen, bare fortere enn kompisen...

Skrevet

Jeg skjønte den ikke med det samme jeg heller, og jeg har ikke sprettrumpe engang ;-)

Skrevet

Tror ikke det betyr at han ikke må løpe fortere enn kompisen. Jeg tror det betyr at hvorfor i all verden må jeg løpe fortere enn bjørnen liksom, jeg skal da bare løpe vekk fra stedet så raskt jeg kan..

Skrevet

Det er fordi han har Nike! Hahahahaha! Og alle vet da at man ikke kan løpe fra en øl!

Skrevet

Han må bare løpe fra han andre...

Trodde bjørnen ville stoppa når han kjente lukta fra skoa han slengte fra seg jeg. Og jeg er ikke blond engang :-(

Skrevet

Trodde bjørnen ville stoppa når han kjente lukta fra skoa han slengte fra seg jeg. Og jeg er ikke blond engang :-(

Det er en mulighet jeg ikke tenkte på;)

Skrevet

Det er en mulighet jeg ikke tenkte på;)

Lurer på om det er fasitsvar på den vitsen

hidi, the scorpion
Skrevet

Lurer på om det er fasitsvar på den vitsen

Ja.

Han løp så kameraten ikke skulle ta han igjen. Bjørnen bruker tid på å spise kamerat, og han selv er lykkelig i sikkerhet...

Skrevet

Ja.

Han løp så kameraten ikke skulle ta han igjen. Bjørnen bruker tid på å spise kamerat, og han selv er lykkelig i sikkerhet...

Men han ene var jo i farta og han andre satt å skifta sko?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...