Gå til innhold

FU: åpningstider på søndag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns ikke dere også at jobben min burde hatt åpent 12-16 istedet for 14-18? Dette er jo bare drit kjedelig og fullstendig bortkasta tid!!! Og man rekker jo ikke hjem til middag eller noe!

Selv om vi åpner 12 kan man da sove utpå litt, og etter 16 er alle andre hjemme for å spise middag også. Masse liv akkurat kl 14, ingenting å gjøre overhodet siden kl 16!

Svar et rungende og massivt JA på denne tråden, så skal jeg sende kopi til styret så vi kan endre på dette tullet! Lønna mi kommer jo på konto uansett, men det er grenser for hvor lenge det er artig å dole og surfe på nettet og lese nettaviser og høre på Hallo i uken fra i går på en søndag. og jeg har til og med gjort diverse administrativt papirarbeid!

Skrevet

Selvfølgelig burde dere stenge kl 16.

Skjønner heller ikke hvorfor kjøpesentre skal være åpen til kl 21, jeg vil hjem senest 20, som før.

Skrevet

Det har kanskje noe med kirketiden å gjøre. Mange forretninger venter med å åpne til gudstjenesten er over ca. kl. 14.

Caloni Makaroni
Skrevet

14-18 høres skikkelig kjipt ut. Et tidspunkt som ødelegger både for å finne på noe på dagen og på kvelden (nei, man rekker jo noe, men det blir så avstumpa, liksom), samtidig som det bare er fire timer, og dermed ikke så mye betalt heller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...