la linja Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Når man søker på noe og får opp treff....går inn på treffet og ser at det gjerne er et dokument på mange sider, hvordan finner man da det man er ute etter? Må man lese seg gjennom hele dokumentet? 0 Siter
NeaNoor Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Trykk Ctrl + g, og skriv så inn ordet du søker etter. 0 Siter
Gemini Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Nei, bare trykk Ctrl+f (for find) så får du det opp. (Ctrl-tasten på tastaturet altså). Hvis siden består av flere rammer, og den bare søker i en ramme (som her på dol, der listen over tråder er en ramme, så merk alt i den rammen du vil søke i først, med å klikke en gang et hvilket-som-helst sted i rammen, og så velg ctrl+a (a for all), så blir alt merket. Deretter trykker du ctrl+f og skriver inn søkeordet. Hvis søkeordet står flere steder på siden kan du bare hoppe til neste ved å klikke på next. 0 Siter
Gjest eljo Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Hvis du bruker internett explorer kan du jo gå på "Rediger" og "Søk på denne siden" (Ctrl-F) og finne det ordet du har søkt etter, så slipper du å lese alt på siden. 0 Siter
Gemini Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Trykk Ctrl + g, og skriv så inn ordet du søker etter. g? 0 Siter
Gjest eljo Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Hvis du bruker internett explorer kan du jo gå på "Rediger" og "Søk på denne siden" (Ctrl-F) og finne det ordet du har søkt etter, så slipper du å lese alt på siden. he he, rift om å svare her gitt... :-) 0 Siter
la linja Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Skrevet 4. februar 2007 Supert dere! Dette var kjempebra hjelp!!! Igjen tusen takk!!! Klem 0 Siter
NeaNoor Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 g? Jeg bruker Firefox og må trykke g. Trykker jeg Ctrl + f, skjer det ingenting.. 0 Siter
Gemini Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Jeg bruker Firefox og må trykke g. Trykker jeg Ctrl + f, skjer det ingenting.. Ah - dumt at ikke tastekombinasjonene er de samme. Ctrl+f funker i mange andre programmer, ikke bare i Internet Explorer (som jeg bruker for tida, brukte Opera tidligere). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.