Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man søker på noe og får opp treff....går inn på treffet og ser at det gjerne er et dokument på mange sider, hvordan finner man da det man er ute etter?

Må man lese seg gjennom hele dokumentet?

Skrevet

Trykk Ctrl + g, og skriv så inn ordet du søker etter.

Skrevet

Nei, bare trykk Ctrl+f (for find) så får du det opp. (Ctrl-tasten på tastaturet altså).

Hvis siden består av flere rammer, og den bare søker i en ramme (som her på dol, der listen over tråder er en ramme, så merk alt i den rammen du vil søke i først, med å klikke en gang et hvilket-som-helst sted i rammen, og så velg ctrl+a (a for all), så blir alt merket. Deretter trykker du ctrl+f og skriver inn søkeordet. Hvis søkeordet står flere steder på siden kan du bare hoppe til neste ved å klikke på next.

Skrevet

Hvis du bruker internett explorer kan du jo gå på "Rediger" og "Søk på denne siden" (Ctrl-F) og finne det ordet du har søkt etter, så slipper du å lese alt på siden.

Skrevet

Trykk Ctrl + g, og skriv så inn ordet du søker etter.

g?

Skrevet

Hvis du bruker internett explorer kan du jo gå på "Rediger" og "Søk på denne siden" (Ctrl-F) og finne det ordet du har søkt etter, så slipper du å lese alt på siden.

he he, rift om å svare her gitt... :-)

Skrevet

Supert dere!

Dette var kjempebra hjelp!!!

Igjen tusen takk!!!

Klem

Skrevet

g?

Jeg bruker Firefox og må trykke g. Trykker jeg Ctrl + f, skjer det ingenting..

Skrevet

Jeg bruker Firefox og må trykke g. Trykker jeg Ctrl + f, skjer det ingenting..

Ah - dumt at ikke tastekombinasjonene er de samme.

Ctrl+f funker i mange andre programmer, ikke bare i Internet Explorer (som jeg bruker for tida, brukte Opera tidligere).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...