Gå til innhold

Hvorfor? (om bhèr)

Anbefalte innlegg

Gjest lei og fortvila
Skrevet

Hvorfor hopper puppene mine ut av alle bhène jeg har???

Har prøvfd å gå opp i størrelse, og ned i størrelse.

Når de er nye kjennes de perfekte, etter en tid holder de ikke puppene på plass....de tyter ut.

Ikke er det pent utenpå genseren heller, når man ser bulker....

Skrevet

Gå i en undertøysbutikk og få de til å hjelpe deg.

Det er visst veldig mange kvinner som bruker feil størrelse.

Og velg aldri en bh der du kan kneppe den på innerste hekte, bare på den ytterste. Dette fordi stoffet gjerne tøyes litt etter som du har brukt bh-en en stund, og dermed må ha litt å gå på, så da kan du gå inn på innerste hekte etter hvert.

Skrevet

Det kan tenkes du har helt feil størrelse både rundt og i cup.

Gå til en skikkelig undertøysbutikk for å bli målt.

Gjest LOTUS78
Skrevet

Det kan hjelpe å stramme stroppene. Jeg har samme problemet meg bh som lager ekstra bulker, men når jeg strammer stoppene holdes brystene på plass.

Gjest Anna Belinda
Skrevet

Om ting tyter ut er bh'en mest sansynlig for liten. Mål hvor magne cm du er rundt puppene, (under og over der de er breiest) og se hvilken str du skal ha. Prøv den over og under i tillegg når du er i butikken. Prøv bh'er av samme type når du gjør dette. Noen ganger kan det rett og slett være bh'en i seg selv som er feil for deg. Ikke alle bh'er sitter likt selv om de er i samme str.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...