Gjest lei og fortvila Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Hvorfor hopper puppene mine ut av alle bhène jeg har??? Har prøvfd å gå opp i størrelse, og ned i størrelse. Når de er nye kjennes de perfekte, etter en tid holder de ikke puppene på plass....de tyter ut. Ikke er det pent utenpå genseren heller, når man ser bulker.... 0 Siter
Moraki Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Kjøp undertøy på Bodimondi, de har salg nå! 0 Siter
Gemini Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Gå i en undertøysbutikk og få de til å hjelpe deg. Det er visst veldig mange kvinner som bruker feil størrelse. Og velg aldri en bh der du kan kneppe den på innerste hekte, bare på den ytterste. Dette fordi stoffet gjerne tøyes litt etter som du har brukt bh-en en stund, og dermed må ha litt å gå på, så da kan du gå inn på innerste hekte etter hvert. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Det kan tenkes du har helt feil størrelse både rundt og i cup. Gå til en skikkelig undertøysbutikk for å bli målt. 0 Siter
Gjest LOTUS78 Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Det kan hjelpe å stramme stroppene. Jeg har samme problemet meg bh som lager ekstra bulker, men når jeg strammer stoppene holdes brystene på plass. 0 Siter
Gjest Anna Belinda Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Om ting tyter ut er bh'en mest sansynlig for liten. Mål hvor magne cm du er rundt puppene, (under og over der de er breiest) og se hvilken str du skal ha. Prøv den over og under i tillegg når du er i butikken. Prøv bh'er av samme type når du gjør dette. Noen ganger kan det rett og slett være bh'en i seg selv som er feil for deg. Ikke alle bh'er sitter likt selv om de er i samme str. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.