Gå til innhold

Hvor lenge har man vondt etter en brystreduksjon?

Anbefalte innlegg

Gjest lei av å ha vondt i ryggen
Skrevet

Nå er jeg så lei av å ha vondt i rygg og nakker pga store tunge bryster at jeg har lyst til å gjøre noe med det kirurgisk. Jeg finner heller ikke bh-er som er behagelige, og brystene kommer i veien for treningen.

Hvor lenge kan jeg regne med å ha vondt etter en slik operasjon?

Har dere vært igennom en slik operasjon?

Skrevet

hei.. jeg hadde en brystreduksjon i august. Kjempevellykket. Man er øm 2-3 uker etterpå.,men det var aldri snakk om smerter for min del..ikke engang rett etter operasjonen..bare ømt og ubehagelig. Anbefaler operasjonen på det varmeste!!

Gjest lei av å ha vondt i ryggen
Skrevet

hei.. jeg hadde en brystreduksjon i august. Kjempevellykket. Man er øm 2-3 uker etterpå.,men det var aldri snakk om smerter for min del..ikke engang rett etter operasjonen..bare ømt og ubehagelig. Anbefaler operasjonen på det varmeste!!

takk for svaret ditt. Jeg har vært usikker på når jeg skal gjøre dette når jeg er i jobb. Var du sykemeldt? og hvor lenge?

Og hvor mye/tungt kan du løfte?

Og hvor gjorde du det?

Skrevet

takk for svaret ditt. Jeg har vært usikker på når jeg skal gjøre dette når jeg er i jobb. Var du sykemeldt? og hvor lenge?

Og hvor mye/tungt kan du løfte?

Og hvor gjorde du det?

man er vanligvis sykemeldt i tre uker. man kan ikke løfte i det hele tatt på 6 uker..heller ikke trene. Jeg gjorde det på colusseum klinikker på majorstua(oslo). Hadde en av de beste i norge innen brystkirugi..overlege helge einar roald!! kort venteliste er det også..tok to uker fra jeg var hos fastlegen til jeg fikk innkallelse!

Gjest hallow ;o/
Skrevet

man er vanligvis sykemeldt i tre uker. man kan ikke løfte i det hele tatt på 6 uker..heller ikke trene. Jeg gjorde det på colusseum klinikker på majorstua(oslo). Hadde en av de beste i norge innen brystkirugi..overlege helge einar roald!! kort venteliste er det også..tok to uker fra jeg var hos fastlegen til jeg fikk innkallelse!

Hva koster det ?

Skrevet

Hva koster det ?

tror det koster ca 30 000..men har du store plager får du det dekket. det fikk jeg!

Gjest Persille
Skrevet

Mamma har gjort det.

Hun var sykemeldt i to el. tre uker tror jeg? Og så fikk hun ikke løfte eller bære noe på seks uker.

Hun fikk det dekket av Trygdeetaten - og det får alle som har plager tror jeg.

Det ble gjort på Colosseumklinikken i Oslo - og det ble veldig fint :)

Hun hadde vel bare vondt noen få dager, og så var det endel ømt i noen få uker - men etter det var det bare vondt når noen kom borti (jeg har en ivrig tre-åring som stadig ville kose).

Hun ble veldig fornøyd selv :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...