Gå til innhold

Fu: salgskupp :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er du mest fornøyd med å ha fått tak i?

Jeg gjorde et kupp i siste liten i januar. Fikk kjøpt tre bukser, seks shorts (sommer) og to skjørt. også glemmer jeg nesten to lange skjerf og et par strikkehansker. Dette betalte jeg kr 100,- for!! Ja det var posesalg, drittgøy!!

Skrevet

jeg kjøpte en jakke, to gensere, en bh og tre g-strenger til 420 kr.. billig.

Skrevet

Etter juleferien var alle klærne til minstemann for små. Jeg handlet 3 forede bukser, 3 gensere, 7 langermede trøyer, ytterjakke, votter og lue for 1500 kr.

Gjest Pontiac
Skrevet

Mest fornøyd med vet jeg ikke.

Men for en stund siden så fikk jeg jo kjøpt tre bukser, tre gensere og litt mer stæsj for 950 kr.

Og i går kjøpte jeg innejakke, en genser, to topper og to truser for den nette sum av kr. 180 kr.

Og to bukser og et par handsker til guttungen for kr. 140.-

Så jeg er flink til å handle :D

Skrevet

Sparte 800-1000 kr på to bukser og en teknisk t-skjorte til 300.

Skrevet

Dette var ikke på salg tror jeg, men et veldig godt kjøp.

Dukke-høystol, dukkevogn, bærebag til dukke, dukke-reiseseng, stelleveske til dukkevogna, og selvsagt en liten dukke. En babygutt. ;)

Alt sammen til den nette sum av 350 kroner på Ica Maxi. Jentungen har vært opptatt hver eneste ettermiddag siden. ;)

Skrevet

Jeg har bare så vidt vært på salg, da januar ikke er måneden jeg har mest å rutte med. Men jeg fikk da en jeans,en singlet,2 t-gensere og 2 omslagstopper til 370,- som jeg syns var ganske bra da :)

Ja, åsså handlet jeg bursdagsgaver til min venninnes sønner, og der fikk jeg 1 bukse og 3 gensere til hver, for 315,-.

Det jeg egentlig hadde tenkt å kjøpe på salg, var nye støvletter, men det har jeg ikke fått gjort gitt.

Skrevet

Posesalg på Fretex: 5 jumpre. 5 t-skjorter og ei finskjorte.

Skrevet

Dette var ikke på salg tror jeg, men et veldig godt kjøp.

Dukke-høystol, dukkevogn, bærebag til dukke, dukke-reiseseng, stelleveske til dukkevogna, og selvsagt en liten dukke. En babygutt. ;)

Alt sammen til den nette sum av 350 kroner på Ica Maxi. Jentungen har vært opptatt hver eneste ettermiddag siden. ;)

Jøss så heldig!!

Skrevet

Posesalg på Fretex: 5 jumpre. 5 t-skjorter og ei finskjorte.

Jeg hører om folk som har funnet mye fint der. Vi har ikke fretex i vår lille by lengre. Tidligere (noen år siden) da var jeg innom, men det fantes ikke noe for mine øyne. Jeg tror kanskje storbyer har mer flott tøy å stille ut?

Skrevet

jeg kjøpte en jakke, to gensere, en bh og tre g-strenger til 420 kr.. billig.

Ja, himmel, man får knapt ei jakke til den prisen alene...

Salg er gøy!!

Skrevet

Ja, himmel, man får knapt ei jakke til den prisen alene...

Salg er gøy!!

ja vet :) den kosta egentlig 500kr men fikk den for 250 kr, så da måtte jeg jo bare kjøpe den :)

Skrevet

ja vet :) den kosta egentlig 500kr men fikk den for 250 kr, så da måtte jeg jo bare kjøpe den :)

ja et bra valg det! :)

Skrevet

Posesalg på en bruktbutikk jeg tilfeldivis ramla innom for noen dager siden:

Norges nasjonal-litteratur i 34 bind - til en hundrelapp :o)

Skrevet

Jeg har kjøpt meg nye støvletter, 60% rabatt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...