Gå til innhold

hverdagssminke

Anbefalte innlegg

Skrevet

ansiktsvann. krem, foundation, pudder, mascara, eyeliner, øyenbrynspenn, hårskum, rouge

Skrevet

Jeg bruker ingen ting hvis jeg ikke skal ut av huset eller bare i butikken.

Skrevet

Foundation og bittelitt rouge. Jeg har så mørke øyebryn og øyenvipper at jeg ikke bruker noe sminke der, for da blir de altfor mørke. Ser bare ut som to svarte hull på avstand.

Skrevet

Leppestift. Max Factor Lipfinity. Ingen over, ingen ved siden, og det er forbanna langt ned til neste leppestift.

Også hender det at jeg må frem med dekkstifen, men det er heldigvis ikke så ofte.

Gjest Pontiac
Skrevet

Litt øyensverte og litt farge på øyenbryn (de er litt mørke men jeg gjør dem en anelse mørkere)

Skrevet

Mascara, og så farger jeg brynene av og til.

Neste "hakk" er leppestift, og det hender av og til at jeg tar med meg sminkepungen på do når jeg har ankommet jobben for å ta på litt øyenskygge også.

Foundation, rouge etc er for festbruk.

Skrevet

Skal jeg bare være hjemme og ikke venter besøk, bruker jeg ingen sminke. På jobb osv. bruker jeg mascara og eyeliner + farger bryn hvis jeg har tid.

Skrevet

Kun foundation. Bittelitt eyeliner hvis jeg ser veldig trøtt og sliten ut!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Mascara, eyeliner, øyenskygge og lipgloss.

Skrevet

ansiktsvann. krem, foundation, pudder, mascara, eyeliner, øyenbrynspenn, hårskum, rouge

jepp, samme som meg det.

Gjest this is a signature
Skrevet

Foundation og bittelitt rouge. Jeg har så mørke øyebryn og øyenvipper at jeg ikke bruker noe sminke der, for da blir de altfor mørke. Ser bare ut som to svarte hull på avstand.

Hull?

Skrevet

Jeg bruker det meste av sminke hver dag. Er jeg hjemme alene og vet det ikke kommer noen, bruker jeg ingenting.

Skrevet

Litt av hvert, men til hverdags bruker jeg litt mindre og velger naturlige farger. Som et minimum blir det øyenskygge, rouge, pudder og mascara.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...