Gå til innhold

hverdagssminke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingenting. Ser ut som et takras i butikkuniformen uansett, så litt sminke hjelper nok ikke:P

Gjest sminkedokka
Skrevet

Foundation, pudder, kajal, mascara og rouge. Noen ganger øyenskygge.

Skrevet

Consealer, transparent pudder og mascara. En sjelden gang lebestift som jeg spiser opp innen én time.

Skrevet

Mascara og lebestift. Foundation noen ganger hvis jeg ser skikkelig bleik og trøtt ut.

Skrevet

mascara, kajal, litt pudder og rouge.

skal jeg noe på kvelden bruker jeg gjerne øyeskygge, concealer og foundation i tillegg.

Gjest Elextra
Skrevet

Kajal, mascara, evt. litt øyeskygge, transparent pudder, rouge, leppestift.

Skrevet

Foundation, kajal, mascara, litt øyeskygge, rouge og lipgloss.

candyqueen_83
Skrevet

Foundation, pudder, rouge, eyeliner ,mascara, øyenskygge innimellom

Skrevet

Ingenting.

Eller; en sjelden gang rouge hvis jeg trenger å se friskere ut eller dekkstift hvis jeg har en stygg kvise. Jeg føler meg ikke vel med sminke til hverdags.

Skrevet

Ingenting. Kun hudkrem. En sjelden gang mascara og om jeg har tørre lepper så bruker jeg en eller annen lypsyl eller noe sånt. Føler meg sparklet og malt og unaturlig med sminke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...