Gå til innhold

Stygt brann-skada hos frisør!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Au, det der så ikke videre godt ut!

Nei det ser ikke noe særlig ut!

Skrevet

Fikk rent panikk jeg nå:(

Fy og fy så ekkelt og vondt det så ut!

Skrevet

Dette var ille.

Jeg stripa også håret en gang og så plutselig i speilet at det begynte å stige røyk opp fra håret mitt.

Jeg ropte på frisøren, og hun kom faderlig fort og fikk trøkka meg ned i vasken.

Vi kom unna med skrekken, håret var så og si uskadd.

Forklaringa var at hun hadde brukt en væske med andre typer kjemikalier enn den hun brukte på meg vanligvis, og at det skjedde en kjemisk reaksjon som satte i gang denne "brannen".

Skrevet

For sånn ca 100 år siden tok jeg permanent med tilsvarende skade. Herlig.

Mitt brannsår var bak i nakken, så det var ikke synlig. Men fy f... så vondt det var.

Måtte dra inn advokat (han var en venn, heldigvis, så han misbrukte kanskje litt sin stilling), og først da tilbød de kompensasjon. Og gjett hva det var?! Jo - en ny permanent!

hidi, the scorpion
Skrevet

Verste jeg har sett! Og sykt at hun ikke har krav på noe..

Frisøren burde jo holde øye med kundene sine! Kan ikke akkurat si at et frisørbesøk frister veldig, etter det...!

Tenk på smertene og alle operasjonene. Helt tragisk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...