Gjest Pontiac Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Har lastet ned den siste IE (jada, det er gubbens maskin og han vil ha den) og nå stopper den meg fra å laste ned activeX kontroller som gjør sidene halvbrukbare. Bla. får jeg ikke sett videos på YouTube. Har siste java, den er slått på og har siste Flashplayeren. Jeg skal kunne trykke på linja som kommer opp og innstallerer ActiveXn, men jeg får bare opp valgene informasjon og hva er risikoen. Hva svarte hule gjør jeg nå? 0 Siter
keinstein Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Et eller annet er slått av i verktøy. 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Står hos meg at du skal trykke på ctrlknappen samtidig som du trykker på linken, da åpner den seg. 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Står hos meg at du skal trykke på ctrlknappen samtidig som du trykker på linken, da åpner den seg. Hvis jeg godtok å laste ned yahoo linja (!!!) så fikk jeg x kontrollen. *fnys* Men alikavel får jeg altså ikke spilt videoene. Aner ikke hva som kan være feil. Skikkelig irriterende 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.