Gå til innhold

CafePress.com - seriøst eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at noen lenker til sin egen "shop" på CafePress.com. Noen som har kjennskap til denne online-butikken og peiling på om konseptet i det hele tatt er verdt å prøve?

Skrevet

Det er veldig seriøst og funkar greit.

Ja? Tjener du noe på dette, da?

Skrevet

Ja? Tjener du noe på dette, da?

Eg har berre såvidt testa ut CafePress, men ein kompis tener ganske ok på ein site han driv.

Eg brukar i staden Spreadshirt som er ein europeisk aktør som nesten berre driv med tekstilar. Der tener eg nokre hundrelappar i månaden. Kunne nok tent meir om eg hadde satsa meir, men det var det med å få tida til å strekke til....

Skrevet

Eg har berre såvidt testa ut CafePress, men ein kompis tener ganske ok på ein site han driv.

Eg brukar i staden Spreadshirt som er ein europeisk aktør som nesten berre driv med tekstilar. Der tener eg nokre hundrelappar i månaden. Kunne nok tent meir om eg hadde satsa meir, men det var det med å få tida til å strekke til....

Oki, takk for tipset.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...