gammel røy Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Ser at noen lenker til sin egen "shop" på CafePress.com. Noen som har kjennskap til denne online-butikken og peiling på om konseptet i det hele tatt er verdt å prøve? 0 Siter
Bassisten Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Det er veldig seriøst og funkar greit. 0 Siter
gammel røy Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Skrevet 4. februar 2007 Det er veldig seriøst og funkar greit. Ja? Tjener du noe på dette, da? 0 Siter
Bassisten Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Ja? Tjener du noe på dette, da? Eg har berre såvidt testa ut CafePress, men ein kompis tener ganske ok på ein site han driv. Eg brukar i staden Spreadshirt som er ein europeisk aktør som nesten berre driv med tekstilar. Der tener eg nokre hundrelappar i månaden. Kunne nok tent meir om eg hadde satsa meir, men det var det med å få tida til å strekke til.... 0 Siter
gammel røy Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Skrevet 4. februar 2007 Eg har berre såvidt testa ut CafePress, men ein kompis tener ganske ok på ein site han driv. Eg brukar i staden Spreadshirt som er ein europeisk aktør som nesten berre driv med tekstilar. Der tener eg nokre hundrelappar i månaden. Kunne nok tent meir om eg hadde satsa meir, men det var det med å få tida til å strekke til.... Oki, takk for tipset. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.