meg__123! Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Noen som har en oppskrift på sprø vafler her? 0 Siter
gammel røy Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Bruk Toros ferdigposer med glutenfri vaffelmix. Verdens beste og sprøeste vafler. 0 Siter
Gjest sprø vafler Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 http://www.peppernet.no/peppernet/Oppskrifter/Dessert-kaker-bakevarer/spro_vafler.html 0 Siter
org Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Sprø vafler 2 egg 125 g farin 125 g marg/smør 250 g potetmel 1 ½ ts bakepulver. Egget deles. Hvitene stivpiskes. Eggeplommene piskes godt med sukkeret. Smøret smeltes og has i eggedosisen. Rør eggehvitene forsiktig inn og rør i potetmel og bakepulver. Stekes i vaffeljern. Det kan hende jernet må smøres litt. ___________________________ Jeg har ikke prøvd oppskrifta, men de skal visst bli gode, har jeg hørt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.