Gå til innhold

studentspørsmål, blomster&bier!


Gjest blomsterogbier!

Anbefalte innlegg

Hoppe av i svingen reduserer sjansene, vil jeg påstå.

Ikke nok til at det kan regnes som en prevensjonsmetode. Flere dolere som har blitt gravid på den måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke nok til at det kan regnes som en prevensjonsmetode. Flere dolere som har blitt gravid på den måten.

Lol!

Jaja, sikreste er å være søllibat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lol!

Jaja, sikreste er å være søllibat!

Det er ikke tull! Du kan komme til å få deg en ubehagelig overraskelse en dag hvis du ikke tror på meg. Er du ikke klar over at det også kan komme ut sædceller før utløsning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke tull! Du kan komme til å få deg en ubehagelig overraskelse en dag hvis du ikke tror på meg. Er du ikke klar over at det også kan komme ut sædceller før utløsning?

Du har nok rett i det, og hvis jeg skulle komme til å pule noen, vil jeg bruke kondom. Det er i hvert fall planen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nøffgakkmøbææ

Hvis du ikke vil bli gravid, hadde jeg tatt abort.

eh hææ? hvis jeg ikke blir gravid så må jeg ta abort? var det en analogi jeg ikke forstod? :=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nøffgakkmøbææ

Da tror jeg at dere innerst inne ønsker å bli gravid...

åååhh..næææææææi, nei nei nei nei nei jeg orker bare ikke fødsel og våkenetter:=)

trodde aldri at jeg av alle folk skulle bli så uforsiktig:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nøffgakkmøbææ

Det har blitt avlet mange barn med den "prevensjonsmetoden" der.

Flere av de faste på Foreldreforum kan bekrefte det.

Så dere bør finne på noe annet dersom dere helst vil unngå familieforøkelse foreløpig.

god idè. problemet er bare at vi innser jo begge det, men akkurat i øyeblikket går all fornuft rett vest. kanskje vi er in denial - samtidig. :=/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god idè. problemet er bare at vi innser jo begge det, men akkurat i øyeblikket går all fornuft rett vest. kanskje vi er in denial - samtidig. :=/

Det er avlet mange barn pga. den innstillingen der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nøffgakkmøbææ

Det er avlet mange barn pga. den innstillingen der...

ja, det er vel slik verden går rundt.....men jeg har sagt til kjæresten at han må ta ansvar da jeg mister all intelligens i øyeblikket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ja det er det

så hvor mange prosent blir omgjort kontra de 40% vanlige når man ikke har barn?

Hele fra den datoen du fødte. Det du får omgjort når du ikke har barn da er det vel snakk om sykestipend? Når du får barn er det svangerskapstipend. Det er 2 forskjellige ting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...