scara Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Det stemmer litt på meg :-) http://www.side2.no/sexogsamliv/article885728.ece 0 Siter
Åsemor Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Går vel ikke an å ta noe seriøst når det er så mye skrivefeil? Og nå har ikke jeg lest mer enn 3 setninger... 0 Siter
willow Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 nei. har aldri følt meg tilpass med disse stjernetegn-greiene. mitt matcher så og si aldri. 0 Siter
sweetness Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 nei. har aldri følt meg tilpass med disse stjernetegn-greiene. mitt matcher så og si aldri. stemte her, faktisk!=) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Dette kan du lese på forsking.no Ikke mye oppløftende for stjernetegn... Stjernene styrer hvem du er Dårlige nyheter for skeptikere: Stjernenes stilling ved fødselen påvirker hvem du blir. Dårlige nyheter for astrologer: Det er bare én stjerne, Sola, som har noe å si. Så horoskopene er like verdiløse som de alltid har vært. 0 Siter
stone Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 VÆR Menn Kjennetegn: Solide krigere, men jakter mer enn han høster (Sukk, det stemmer) Positive sider: Åpner dører og er generelt en gentlemann. Han gjør det han sier han skal gjøre (Jepp) Negative sider: Glemmer en date pga av jobb og forventer at du skal forstå. Siterer Machiavelli med tilbehør. (Siterer hvafornoe???) 0 Siter
¤ Skara ¤ Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Noe men ikke alt, mulig andre rundt meg syns det stemmer av det som står i mitt tegn:))) 0 Siter
dolores83 Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Tja, stemte vel ok på meg (steinbukk), og helt skivebom på gemalen (skorpion). 0 Siter
Gjest Anna Belinda Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Skal horoskoper stemme må det være personlig. Altså satt opp basert på ditt fødselstidspunkt. Alle som er steinbukker er ikke like, f.eks. Prøv å fylle inn ditt fødselstidspunkt på www.astro.com så tror jeg mer stemmer. :-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Nei, jeg kjente meg ikke igjen her. Heller ikke på min mann. 0 Siter
filiokus81 Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Det var forsåvidt i nærheten hva meg angår, men snakk om skivebom på mannen ) 0 Siter
Lurveline Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 "Kjennetegn: Stille, rolig og folkesky." Stemmer. "Positive sider: Støttende, sterk og smart. Tilpasser seg ditt humør og respekterer dine behov." Stemmer. "Negative sider: Oppfører seg eldre enn hun er – noe som kan være slitsomt og deprimerende. Fjern." Oppfører meg heller som yngre enn jeg er. Fjern? Ja huff. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.