Gå til innhold

Stemmer dette på dere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går vel ikke an å ta noe seriøst når det er så mye skrivefeil?

Og nå har ikke jeg lest mer enn 3 setninger...

Skrevet

nei. har aldri følt meg tilpass med disse stjernetegn-greiene. mitt matcher så og si aldri.

Skrevet

nei. har aldri følt meg tilpass med disse stjernetegn-greiene. mitt matcher så og si aldri.

stemte her, faktisk!=)

hidi, the scorpion
Skrevet

Dette kan du lese på forsking.no

Ikke mye oppløftende for stjernetegn...

Stjernene styrer hvem du er

Dårlige nyheter for skeptikere: Stjernenes stilling ved fødselen påvirker hvem du blir. Dårlige nyheter for astrologer: Det er bare én stjerne, Sola, som har noe å si. Så horoskopene er like verdiløse som de alltid har vært.

Skrevet

VÆR

Menn

Kjennetegn: Solide krigere, men jakter mer enn han høster

(Sukk, det stemmer)

Positive sider: Åpner dører og er generelt en gentlemann. Han gjør det han sier han skal gjøre

(Jepp)

Negative sider: Glemmer en date pga av jobb og forventer at du skal forstå. Siterer Machiavelli med tilbehør. (Siterer hvafornoe???)

Skrevet

Noe men ikke alt, mulig andre rundt meg syns det stemmer av det som står i mitt tegn:)))

Skrevet

Tja, stemte vel ok på meg (steinbukk), og helt skivebom på gemalen (skorpion).

Gjest Anna Belinda
Skrevet

Skal horoskoper stemme må det være personlig. Altså satt opp basert på ditt fødselstidspunkt. Alle som er steinbukker er ikke like, f.eks. Prøv å fylle inn ditt fødselstidspunkt på www.astro.com så tror jeg mer stemmer. :-)

Skrevet

Nei, jeg kjente meg ikke igjen her. Heller ikke på min mann.

Skrevet

Det var forsåvidt i nærheten hva meg angår, men snakk om skivebom på mannen :o)

Skrevet

"Kjennetegn: Stille, rolig og folkesky."

Stemmer.

"Positive sider: Støttende, sterk og smart. Tilpasser seg ditt humør og respekterer dine behov."

Stemmer.

"Negative sider: Oppfører seg eldre enn hun er – noe som kan være slitsomt og deprimerende. Fjern."

Oppfører meg heller som yngre enn jeg er. Fjern? Ja huff.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...