Gå til innhold

Stemmer dette på dere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei ikke egentlig!

Ble godt informert om egen person for mange år siden av en som var mer enn alminnelig interessert i astrologi.

Og det eneste jeg forstod av hele seansen, var at det ikke var det stjernetegnet jeg var født i jeg skulle sjekke, men et annet!? Husker ikke hvorfor. Husker bare at han holdt et langt fordrag om det, og at jeg bare hørte på med et halvt øre!

Hvis jeg går ut i fra det tegnet han kom frem til, så stemmer alt perfekt;)

Skrevet

Absolutt ikke! Jeg er heller motsatt. Men jeg har en bok om stjernetegn, og det som står om stjernetegnet mitt der stemmer mistenkelig bra.

Skrevet

Skal horoskoper stemme må det være personlig. Altså satt opp basert på ditt fødselstidspunkt. Alle som er steinbukker er ikke like, f.eks. Prøv å fylle inn ditt fødselstidspunkt på www.astro.com så tror jeg mer stemmer. :-)

Hvor på siden kan man fylle det inn?

Skrevet

Det passer delvis på meg og overhode ikke på kjæresten min!

Gjest Anna Belinda
Skrevet

Hvor på siden kan man fylle det inn?

Øverst til høyre på den blå menyen. Der det står "My Astro". Gå inn på create free profile.

Skrevet

Øverst til høyre på den blå menyen. Der det står "My Astro". Gå inn på create free profile.

Takk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...