Gå til innhold

Vårruller, steketid?

Anbefalte innlegg

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg har fått noen hjemmelagede vårruller, skal steke de i stekeovnen.

Hvor mange grader og hvor lenge sånn ca?

De er ikke opptinte.

Skrevet

200 grader i ca 10 minutter men sjekk at de er varme innvendig. Jeg pleier å ta dem på stekepanna med lokk så...

Gjest Shira12
Skrevet

200 grader i ca 10 minutter men sjekk at de er varme innvendig. Jeg pleier å ta dem på stekepanna med lokk så...

Stekepanna ja, hadde glemt det jeg nå *sløv*

Men du, de var helt rå, er 10 min nok da?

Skrevet

Jeg har aldri stekt hjemmelagde. Bare frosne. Er det ikke stort sett grønnsaker inni i de hjemmelagede da?

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg har aldri stekt hjemmelagde. Bare frosne. Er det ikke stort sett grønnsaker inni i de hjemmelagede da?

Aner ikke, jeg bare fikk de av ei venninne. Jeg prøver meg frem jeg, de ser gode ut i allefall :o)

Skrevet

Aner ikke, jeg bare fikk de av ei venninne. Jeg prøver meg frem jeg, de ser gode ut i allefall :o)

God apetitt :o)

hare1365380455
Skrevet

Helt rå? Så skal de vel stekes i godt med olivenolje?

:)

Skrevet

Men skal da aldri steke i olivenolje ;o)

hare1365380455
Skrevet

Men skal da aldri steke i olivenolje ;o)

Å?

Jeg laget vårruller en gang med noen, og da skulle vårrullene stekes i olivenolje. Eller husker jeg feil? De ble på en måte litt fritert.

Ellers er det vel smør som skal brukes, ja. :)

Skrevet

Å?

Jeg laget vårruller en gang med noen, og da skulle vårrullene stekes i olivenolje. Eller husker jeg feil? De ble på en måte litt fritert.

Ellers er det vel smør som skal brukes, ja. :)

Jeg bruker bare rapsolje til å steke i. Olivenolje tror jeg man kun skal bruke på salater og ost og slike ting som ikke skal stekes.

Gjest Shira12
Skrevet

Det er godt mulig de skal. Jeg ville egentlig frityrsteke de, men orket ikke å bytte frityrolje.

Jeg tenkte ikke på at de var rå før jeg hadde puttet de i ovnen...

Men de ble sprø og gode.

hare1365380455
Skrevet

Jeg bruker bare rapsolje til å steke i. Olivenolje tror jeg man kun skal bruke på salater og ost og slike ting som ikke skal stekes.

A-ha, så lærte jeg noe i dag også...;)

hare1365380455
Skrevet

Det er godt mulig de skal. Jeg ville egentlig frityrsteke de, men orket ikke å bytte frityrolje.

Jeg tenkte ikke på at de var rå før jeg hadde puttet de i ovnen...

Men de ble sprø og gode.

Det ER godt med hjemmelagede vårruller! Jeg har kun smakt de en gang, og det var noe helt annet enn de man kjøper i butikken.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...